Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 34 από 50: << < > >>

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια τακτική επιβίωσης για τα κολλέγια και τα πανεπιστήμια. Ο στόχος είναι να προσελκύσουν υποψήφιους φοιτητές, να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες και να εντυπωσιάσουν τους αποφοίτους. Ωστόσο, ενώ πολλά από τα τοπικά κολέγια έχουν διαπρέψει στα μέσα αυτά, άλλα θέτουν όρια, ως προς το ποια μέσα χρησιμοποιούν.

Ενημέρωση: 04-07-2012 09:09 | Περισσότερα...

Όταν έχουμε πάρα πολλά πράγματα να κάνουμε, ταυτόχρονα ή μη, και υπάρχει άγχος λέμε ότι δεν θέλουμε να αποσυντονιστούμε και να ασχοληθούμε με κάτι άλλο. Μάλλον όμως μας χρειάζεται λίγος χρόνος να χαζέψουμε και να «αδειάσει» το μυαλό μας!

Ενημέρωση: 03-07-2012 09:01 (Δημιουργία: 02-07-2012 18:02) | Περισσότερα...

Η διαδικτυακή εκπαίδευση κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος παγκοσμίως καθώς αποτελεί την ιδανική λύση για πολλές κατηγορίες προβλημάτων αλλά και ανθρώπων που θέλουν να μορφωθούν αλλά λόγω προβλημάτων δεν μπορούν.

Ενημέρωση: 02-07-2012 07:48 (Δημιουργία: 01-07-2012 10:45) | Περισσότερα...

Η κοινωνική δικτύωση έχει παρεισφρήσει στη ζωή μας και δε μοιάζει με καμία άλλη επανάσταση της τεχνολογίας κατά το πρόσφατο παρελθόν. Στο πλαίσιο αυτό, θα ήταν ενδιαφέρον να κατανοήσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσων σε τρεις σημαντικές πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης και να μελετήσουμε τον ψυχολογικό, τον επαναστατικό και τον κοινωνικό αντίκτυπο στη ζωή μας.

Ενημέρωση: 29-06-2012 09:20 | Περισσότερα...
Είναι γεγονός πως τα παιδιά και οι έφηβοι είναι δεινοί χρήστες όχι μόνο των κοινωνικών δικτύων και μέσων αλλά και των ψηφιακών παιχνιδιών και παιχνιδομηχανών από πολύ μικρή ηλικία.
Τα παιχνίδια αλλά και τις συσκευές αυτές δεν θεωρούνται ως εκπαιδευτικά μέσα και εργαλεί που θα δώσουν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο μάθημα.
Ενημέρωση: 29-06-2012 00:39 | Περισσότερα...
Τα ψηφιακά μέσα προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαιητών και φοιτητών αφενός γιατί είναι τα καθημερινά εργαλεία της ζωής τους αφετέρου γιατί δεν τα ταυτίζουν με τα σχολικά εγχειρήδια γιατί για χρόνια δεν ήταν "εκπαιδευτικά " αποδεκτά.
Ενημέρωση: 28-06-2012 12:47 | Περισσότερα...

Οι εργασίες στο σπίτι είναι από τα πιο δύσκολα κομμάτια του σχολείου (αλλά και του πανεπιστημίου) για δασκάλους, παιδιά και γονείς καθώς όσο μεγαλώνουν οι τάξεις, τόσο τα παιδιά αναρωτιούνται γιατί είναι αναγκασμένα να τις κάνουν.

Ενημέρωση: 25-06-2012 07:00 (Δημιουργία: 24-06-2012 22:55) | Περισσότερα...

Κάθε μέρα χρησιμοποιούμε το αγαπημένο μας site  κοινωνικής δικτύωσης  για να επικοινωνούμε, και να διατηρούμε τις σχέσεις μας με τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους. Χρησιμοποιούμε επίσης το κοινωνικό διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών, όταν ψάχνουμε για απαντήσεις.

Ενημέρωση: 22-06-2012 10:02 | Περισσότερα...
Τα κοινωνικά δίκτυα και τα συλλογικά εργαλεία έχουν πλέον διεκδικήσει και κερδίσει τον δικό τους ρόλο στην εκπαίδευση.
Ενημέρωση: 21-06-2012 13:38 | Περισσότερα...

Αν σκεφτεί κανείς ότι το 1960 οι ώρες που καταναλώναμε στα μέσα επικοινωνίας ημερησίως ήταν μόλις 5 και τώρα έχουν φτάσει αισίως τις 12, δηλαδή η μισή μας μέρα, είναι κάτι παραπάνω από φανερό ότι παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας.

Ενημέρωση: 21-06-2012 08:11 (Δημιουργία: 20-06-2012 18:47) | Περισσότερα...

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των ανθρώπων και λειτουργίας των οργανισμών. Έτσι οι φοιτητές πρέπει πλέον να γνωρίζουν πώς να τα χρησιμοποιούν, όχι μόνο για την εύρεση θέσεων εργασίας, αλλά και για τη διαμόρφωση της online παρουσίας τους, ώστε να μπορούν να μεταφέρουν τις δεξιότητες που διαθέτουν με ευκολία. Εξάλλου η ζήτηση για τους υπαλλήλους που είναι ψηφιακά εγγράμματοι σε επιχειρησιακά περιβάλλοντα ολοένα και αυξάνεται. Έτσι, είναι σημαντικό οι μεθοδολογίες διδασκαλίας να εξελιχθούν και να προσαρμοστούν για να παρέχουν στους φοιτητές ψηφιακές και κοινωνικές δεξιότητες στα συλλογικά μέσα.

Ενημέρωση: 20-06-2012 09:54 | Περισσότερα...

Αναρωτιέται κανείς ποια πορεία ακολουθεί η αναφορά μας στο facebook από την ώρα που πατάμε το κουμπί και μετά; Ποια είναι η διαδικασία μέχρι να ληφθεί κάποια απόφαση από τους διαχειριστές του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου;

Ενημέρωση: 20-06-2012 08:19 (Δημιουργία: 19-06-2012 23:19) | Περισσότερα...

Η είδηση ότι το Facebook μπορεί να επιτρέψει στα παιδιά κάτω των 13 ετών να συμμετέχουν στο site κοινωνικής δικτύωσης εγείρει σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια για τους μικρούς χρήστες του Διαδικτύου και τη διαδικασία της μάθησης. Η σωστή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση της μάθησης έχει τη δυνατότητα να κινητοποιήσει και να ενδυναμώσει τους μαθητές με τρόπους που παραδοσιακά το σπίτι και το σχολείο δεν μπορούν να συναγωνιστούν.

Ενημέρωση: 15-06-2012 08:46 | Περισσότερα...
 Σελ. 34 από 50: << < > >>