Μάθηση με παιχνιδομηχανές


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Είναι γεγονός πως τα παιδιά και οι έφηβοι είναι δεινοί χρήστες όχι μόνο των κοινωνικών δικτύων και μέσων αλλά και των ψηφιακών παιχνιδιών και παιχνιδομηχανών από πολύ μικρή ηλικία.
Τα παιχνίδια αλλά και τις συσκευές αυτές δεν θεωρούνται ως εκπαιδευτικά μέσα και εργαλεί που θα δώσουν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο μάθημα.
Στο άρθρο της η Alison Anderson περιγράφει τη δική της θετική εντύπωση για την εκπαιδευτική χρήση του Xbox και του Kinect.
Συγκεκριμένα αναφέρεται σε σχολεία όπως τα σχολεία της πόλης του Σικάγο, όπου ενσωματώσαν στη διδασκαλία τους το kinect και τα αποτελέσματα ήταν θετικά σε σχέση με την εμπλοκή αλλά και την αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών.
Οι κινήσεις που απαιτούνται από τις παιχνιδομηχανές αυτές αναζοπυρώνουν το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών συγχρόνως όμως τους βάζουν σε μία διαδικασία σωματικής και εμπειρικής κίνησης που συνδράμει δραστικά στην αφομοίωση της γνώσης αλλά και στην αλληλεπίδραση με τις πληροφορίες που δέχεται.
Οι παιχνιδομηχανές αυτές χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα γμωστικά αντικείμενα όπως στα μαθηματικά, στην ιστορία, στις τέχνές, στη γλώσσα καθώς και στη μελέτη του φυσικού περιβάλλοντος.
Και για όσους έχουν μία περισσότερο επικριτική τάση η Alison Anderson παραθέτει δύο ιστοχώρους όπου μπορείτε να βρείτε μαθήματα με τη χρήση των παιχνιδομηχανών αυτών. Μία επίσκεψη στους παρακάτω συνδέσμους σίγουρα θα σας δώσει αρκετές ιδέες www.cpskinect.wikispaces.com Νέο παράθυρο, www.apps.kinecteducation.com Νέο παράθυρο
Τέλος είναι σημαντικό να αναφερθούμε και στη συνεργασία του Kinect με το National Geographic και συγκεκριμένα με τη δημιουργία ενός καναλιού όπου τα παιδιά με τη χρήσης της παιχνιδομηχανής θα αλληλεπιδρούν με το φυσικό περιβάλλον αλλά και με όλα τα φυσικά φαινόμενα που μπορεί να προσφέρει το National Geographic.


Ενημέρωση: 29-06-2012 00:39 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα