Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Άρθρα
Το προφίλ μας στο facebook συνδέεται με την εικόνα που θα σχηματίσουν οι υπόλοιποι χρήστες, όταν, όμως, είμαστε δάσκαλοι, μας ενδιαφέρει περισσότερο η επίδραση που θα έχει στους μαθητές.
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια μεταστροφή του ενδιαφέροντος στο χώρο της εκπαίδευσης από το γενικό όπως είναι οι εκπαιδευτικές δομές στο ειδικότερο όπως είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και ο ρόλος που οι αντιλήψεις αυτές διαδραματίζουν στην υιοθέτηση συγκεκριμένων διδακτικών συμπεριφορών.
Ο «ψηφιακός αλφαβητισμός» είναι πλέον υποχρέωση της εκπαίδευσης. Το Wiki, το Blog και οι ειδοποιήσεις RSS μπαίνουν στη σχολική ζωή, γίνονται εργαλεία δημιουργίας και ελεύθερης χρήσης των μαθητών, γίνονται εργαλεία αξιολόγησης, εργαλεία αποθήκευσης των σχεδίων εργασίας τους ή χώρος αναδημιουργίας του μαθήματος και των εργασιών τους.
Ο M.A. Pérez, M.J. Verdú1 κ.ά. παρουσιάζουν την εμπειρία τους σε σχέση με την εκπαίδευση και την εξειδίκευση ενηλίκων στα σύγχρονα εργαλεία του διαδικτύου και τον τρόπο που οι ίδιοι οργάνωσαν τα μαθήματά τους, τον τρόπο που τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιήθηκαν καθώς και την σπουδαιότητα της εξ’ αποστάσεως μάθησης.
Μερικές φορές η ζωή είναι το μεγαλύτερο και σκληρότερο σχολείο. Στο άρθρο συγκεντρώνονται 15 από τα μαθήματα που μας δίνει η ζωή, που θα μας φανούν χρήσιμα σε όποια ηλικία και αν είμαστε.
Το θέατρο παύει να θεωρείται μόνο μέσο διασκέδασης και γίνεται φορέας κοινωνικών μηνυμάτων. Επίσης δεν θεωρείται πια τόσο απρόσωπο και απόμακρο από τα παιδιά, αφού πολλά συμμετέχουν ενεργά σε παραστάσεις, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται.
Η αξία του χρήματος είναι σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης των παιδιών όχι μόνο από το σχολείο αλλά και από την ίδια τους την οικογένεια, καθώς εκεί δίνονται τα καθημερινά, καλά παραδείγματα.
|