Τα σχολεία «ζουν» και χωρίς όλα τα social media…!
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια τακτική επιβίωσης για τα κολλέγια και τα πανεπιστήμια. Ο στόχος είναι να προσελκύσουν υποψήφιους φοιτητές, να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες και να εντυπωσιάσουν τους αποφοίτους. Ωστόσο, ενώ πολλά από τα τοπικά κολέγια έχουν διαπρέψει στα μέσα αυτά, άλλα θέτουν όρια, ως προς το ποια μέσα χρησιμοποιούν.
Το σχόλιο από το Πανεπιστήμιο Greater Boston για την απουσία τους από το Pinterest είναι ενδεικτικό του παραπάνω: «Γιατί θα έπρεπε ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αυτόματα να συμμετέχει σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης απλώς επειδή αυτή είναι το «πιάτο της ημέρας; Τι μπορεί να προσφέρει το Pinterest που δεν μπορεί ένας τοίχος στο Facebook»;
Εάν ένα Πανεπιστήμιο πρόκειται να επικεντρωθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως πρέπει να επικεντρωθεί στα δύο πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως σχεδόν 100% των ερωτηθέντων σχολείων ήταν στο Facebook. Επίσης το 84% δήλωσε ότι κάνει χρήση του Twitter. Εάν ο στόχος των social media των σχολείων, είναι η προσέλκυση και η σύνδεση με τους μαθητές, πρέπει να βεβαιωθούν ότι αυτές γίνονται με το σωστό τρόπο.