Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 6 από 50: << < > >>

Χρόνια τώρα κυκλοφορεί η "φήμη" ότι τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κοιτούν πολλά περισσότερα από τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων τους για να τους κάνουν δεκτούς στα προγράμματά τους. Η φήμη αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην εκπαίδευση αλλά και στην εύρεση εργασίας, καθώς και οι εργοδότες πλέον βεβαιώνονται από τα προσωπικά προφίλ των υποψηφίων ότι δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα μελλοντικά. 

Ενημέρωση: 16-01-2020 06:22 | Περισσότερα...

Τώρα, που όλο και περισσότεροι μαθαίνουν διαδικτυακά, μέσω ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή χωρίς να έχουν δει ποτέ τον καθηγητή τους ή την τάξη τους, πληθαίνουν αυτοί που αναρωτιούνται πώς μπορούν να εφαρμοστούν όλες αυτές οι γνώσεις στον πραγματικό κόσμο. Αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο στοίχημα της διαδικτυακής εκπαίδευσης, της διαδικτυακής μάθησης. 

Ενημέρωση: 09-01-2020 06:37 | Περισσότερα...

Τα ψευδή νέα, οι ψεύτικες ειδήσεις ή αλλιώς...fake news είναι πλέον ένα πρόβλημα που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει. Η παραπληροφόρηση εγκυμονεί κινδύνους σε πολλαπλά επίπεδα και δεν ξεχωρίζει κανέναν, αφού ακόμα και ιδιαίτερα μορφωμένοι ή πολύ προσεκτικοί άνθρωποι μπορούν να πέσουν στην παγίδα μιας καλοστημένης ψεύτικης είδησης. Η καταπολέμηση αυτού του φαινομένου βρίσκεται στην ατζέντα κυβερνήσεων, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, πανεπιστημίων και άλλων οργανισμών ώστε να μπορέσει να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο. 

Ενημέρωση: 02-01-2020 06:13 | Περισσότερα...

Η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια έχει προσφέρει πολλά και πολύ αποτελεσματικά εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να βοηθήσουν τους μαθητές τους ή τους φοιτητές τους. Ειδικότερα το διαδίκτυο έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που ψάχνουμε πληροφορίες και, κατ' επέκταση, τον τρόπο που κατανοούμε και γράφουμε. Μαζί όμως με το άπειρο υλικό που βρίσκεται πλέον στα χέρια μας με το πάτημα ενός κουμπιού, ήρθε στη ζωή μας και η λογοκλοπή, φαινόμενο πολύ σοβαρό που χρειάζεται οργανωμένη αντιμετώπιση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. 

Ενημέρωση: 19-12-2019 06:30 | Περισσότερα...

Κοιτώντας γύρω μας δεν είναι δύσκολο να παρατηρήσουμε ότι όλοι είναι με ένα κινητό στο χέρι! Αν όμως παρατηρήσουμε καλύτερα θα διαπιστώσουμε ότι δεν το χρησιμοποιούν όλοι για να παίζουν ή για να επικοινωνούν μόνο. Το χρησιμοποιούν πλέον για να κάνουν όλο το εύρος των εργασιών που θα έκαναν και από έναν κανονικό υπολογιστή. Αυτό δεν θα μπορούσε να μην ισχύει και για τους μαθητές μας, οι οποίοι είναι σαφώς πιο εξοικειωμένοι στη χρήση κινητών συσκευών.

Ενημέρωση: 12-12-2019 06:44 | Περισσότερα...

Για τους περισσότερους από εμάς ο προγραμματισμός είναι στην ουσία μια...ξένη γλώσσα που μας φαίνεται εξίσου δύσκολη με τα κινέζικα. Έρευνες όμως, αλλά κυρίως η καθημερινή εμπειρία, έχουν δείξει ότι ο προγραμματισμός αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για να ξεδιπλωθούν οι ικανότητες των μαθητών μας. 

Ενημέρωση: 05-12-2019 08:01 | Περισσότερα...

Όταν ανακοινώνουμε στους μαθητές μας (ή και στους φοιτητές μας ακόμα) ότι είναι μέρα που στο μάθημα θα δούμε ταινία, πάντα η διάθεση βελτιώνεται δραματικά! Οι ταινίες έχουν πάντα έναν μαγικό τρόπο να μεταφέρουν πολλαπλά μηνύματα πολύ πιο εύκολα και πολύ πιο άμεσα από ό,τι θα το έκανε μια απλή διάλεξη. Αν σε αυτήν την πλούσια εκπαιδευτική διαδικασία προσθέσουμε και αυτήν της οπτικοποίησης του τί...μάθαμε, έχουμε πολύ περισσότερα να περιμένουμε.

Ενημέρωση: 21-11-2019 06:31 | Περισσότερα...

Η σημασία της εικαστικής τέχνης στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της παρατήρησης, της αντιληπτικής ικανότητας αλλά και της συναισθηματικής έκφρασης στην ανάπτυξη των παιδιών είναι κοινώς αποδεκτή και για αυτό σε παγκόσμιο επίπεδο γίνονται προσπάθειες προγράμματα εικαστικών εργαστηρίων αν ενταχθούν στο επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 

Ενημέρωση: 19-11-2019 00:14 | Περισσότερα...

Μέσα στα σχολεία, στις τάξεις, πάντα υπήρχαν εκείνοι οι μικροί μαθητές που ήταν πιο ευαισθητοποιημένοι για διάφορα πράγματα, που έψαχναν πολύ περισσότερο κάποια θέματα, που ήθελαν να μάθουν περισσότερα και να κάνουν ακόμα πιο πολλά. Τώρα, αυτοί οι μικροί ακτιβιστές όχι μόνο έχουν πολλαπλασιαστεί αλλά, με τη βοήθεια του διαδικτύου, δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τους αντίστοιχους ενήλικες, καθώς μπορούν να οργανωθούν πολύ πιο εύκολα, να επικοινωνήσουν πολύ πιο εύκολα και να κάνουν ακόμα πιο γνωστές τις ιδέες και τα αιτήματά τους. 

Ενημέρωση: 31-10-2019 06:33 | Περισσότερα...

Όσο περνάνε τα χρόνια και η τεχνολογία προχωρά, προσφέροντάς μας όλο και περισσότερα εργαλεία προς χρήση, για πολλούς είναι άξιο απορίας γιατί αυτά τα εργαλεία δεν χρησιμοποιούνται παντού με την ίδια ευκολία που ενσωματώνονται μέσα στην κοινωνία μας. Το σχολικό περιβάλλον είναι μία από τις περιπτώσεις που όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν αξιοποιείται η τεχνολογία στο έπακρο αφού είναι αποδεδειγμένο ότι βοηθά μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. 

Ενημέρωση: 24-10-2019 06:20 | Περισσότερα...

Ο δικτυωμένος κόσμος στον οποίον ζούμε μπορεί να μας κάνει να ξεχωρίσουμε και να αναπτύξουμε τις δυνατότητες που έχουμε αλλά μπορεί να μας κάνει και να χαθούμε μέσα στις άπειρες πληροφορίες και στον σκληρό ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσουμε. Φανταστείτε το πώς φαίνεται όλος αυτός ο κόσμος, ο ψηφιακός κόσμος, στους μαθητές μας που, παρόλο που μπορεί να έχουν γεννηθεί με "ψηφιακό DNA", δεν παύουν να κινδυνεύουν. 

Ενημέρωση: 17-10-2019 08:26 | Περισσότερα...

Η χρήση του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι μόνο ένα εποπτικό υλικό, αλλά μία δυναμική μαθησιακή δραστηριότητα που δίνει ευκαιρίες για αυτοέκφραση, δημιουργικότητα, ενεργή συμμετοχή αλλά και εξοικείωση με τα νέα ψηφιακά μέσα. 

Ενημέρωση: 08-10-2019 06:28 | Περισσότερα...

Σε μια εποχή που τα κινητά και τα tablets είναι αυτά που καταναλώνουν τον περισσότερο από τον ελεύθερο (και μη) χρόνο των παιδιών και των εφήβων, φαντάζει εξωφρενικά δύσκολο να μπορέσουμε να τους πείσουμε ότι ναι, μπορούν να αγαπήσουν το διάβασμα και να το βάλουν στην καθημερινότητά τους, ακόμα ακόμα χρησιμοποιώντας και τις αγαπημένες τους συσκευές. 

Ενημέρωση: 02-10-2019 12:42 | Περισσότερα...
 Σελ. 6 από 50: << < > >>