Διαδικτυακές λύσεις στον πραγματικό κόσμο


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Τώρα, που όλο και περισσότεροι μαθαίνουν διαδικτυακά, μέσω ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή χωρίς να έχουν δει ποτέ τον καθηγητή τους ή την τάξη τους, πληθαίνουν αυτοί που αναρωτιούνται πώς μπορούν να εφαρμοστούν όλες αυτές οι γνώσεις στον πραγματικό κόσμο. Αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο στοίχημα της διαδικτυακής εκπαίδευσης, της διαδικτυακής μάθησης. 


Πώς μπορεί λοιπόν η διαδικτυακή γνώση να εφαρμοστεί σε πραγματικά προβλήματα και να προσφέρει λύσεις; Αυτό απαντά το σημερινό άρθρο που εξηγεί πώς το μάθημα της βιολογίας μπορεί να γίνει απτό και να προσφέρει πραγματικές λύσεις αν οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να "δουλέψουν" πάνω σε πραγματικά προβλήματα και όχι μόνο αναλύοντας θεωρητικές περιπτώσεις. Πόσο διαφορετικό άλλωστε δεν είναι όχι απλά να μελετάς κάτι αλλά να το φτιάχνεις κιόλας και να κάνεις πειράματα απευθείας πάνω σε αυτό.

 

Με εικόνες που τραβούν την προσοχή, στοιχεία παιχνιδιού και εικονικής πραγματικότητας και πραγματικές περιπτώσεις μελέτης το μάθημα BioBeyond κάνει τη μελέτη της βιολογίας διαφορετική, ενδιαφέρουσα και κυρίως πρακτική, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία για τους μαθητές, που αισθάνονται ότι έχουν να δουλέψουν πάνω σε κάτι απτό και όχι να διαβάσουν μία ακόμα θεωρία. Σε πόσα μαθήματα άραγε θα μπορούσε να εφαρμοστεί αυτό;



Ενημέρωση: 09-01-2020 06:37 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα