Μπορούν οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία;
Όσο περνάνε τα χρόνια και η τεχνολογία προχωρά, προσφέροντάς μας όλο και περισσότερα εργαλεία προς χρήση, για πολλούς είναι άξιο απορίας γιατί αυτά τα εργαλεία δεν χρησιμοποιούνται παντού με την ίδια ευκολία που ενσωματώνονται μέσα στην κοινωνία μας. Το σχολικό περιβάλλον είναι μία από τις περιπτώσεις που όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν αξιοποιείται η τεχνολογία στο έπακρο αφού είναι αποδεδειγμένο ότι βοηθά μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.
Είναι σημαντικό όμως να θυμόμαστε ότι για να χρησιμοποιηθεί σωστά μια τεχνολογία σε μία σχολική τάξη, από την πιο απλή μέχρι την πιο περίπλοκη, πρέπει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει πώς θα τη χρησιμοποιήσει σωστά και όπως πρέπει. Η λάθος χρήση και εφαρμογή της μπορεί να φέρει όχι απλά τα αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα, αλλά να κάνει και κακό στους μαθητές και όχι μόνο. Η γνώση και η εμπιστοσύνη κατά τη χρήση είναι σημεία-κλειδιά για την επιτυχία της χρήσης αυτής.
Κάνοντας λοιπόν ένα βήμα πίσω, διαπιστώνουμε ότι πολύ συχνά ξεχνάμε το γεγονός ότι μερικές φορές και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να...εκπαιδευτούν για να μάθουν να χρησιμοποιούν όλα αυτά τα νέα εργαλεία, καθώς δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να ακολουθούν τη μεγάλη ταχύτητα εξέλιξης που υπάρχει. Το σημερινό άρθρο περιγράφει τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζονται κατά τη χρήση μιας τεχνολογίας μέσα στις σχολικές τάξεις και την ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση των ίδιων των εκπαιδευτικών.