Όταν οι μαθητές ξεγελούν την τεχνολογία!


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια έχει προσφέρει πολλά και πολύ αποτελεσματικά εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να βοηθήσουν τους μαθητές τους ή τους φοιτητές τους. Ειδικότερα το διαδίκτυο έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που ψάχνουμε πληροφορίες και, κατ' επέκταση, τον τρόπο που κατανοούμε και γράφουμε. Μαζί όμως με το άπειρο υλικό που βρίσκεται πλέον στα χέρια μας με το πάτημα ενός κουμπιού, ήρθε στη ζωή μας και η λογοκλοπή, φαινόμενο πολύ σοβαρό που χρειάζεται οργανωμένη αντιμετώπιση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. 


Φυσικά οι νέοι είναι πάντοτε ένα βήμα πιο μπροστά από τους μεγαλύτερους στα θέματα τεχνολογίας! Και το κομμάτι του ελέγχου της λογοκλοπής δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. 

 

Διαβάστε λοιπόν στο σημερινό άρθρο πώς οι μαθητές/φοιτητές βρίσκουν τρόπο να "ξεγελούν" τα εργαλεία που χρησιμοποιούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα για να κάνουν ελέγχους. Από την αντικατάσταση γραμμάτων και την "εφεύρεση" πηγών, μέχρι το περιβόητο άσπρο κείμενο και το κείμενο-εικόνα, θα εκπλαγείτε από το πόση ενέργεια καταναλώνουν για να ξεγελάσουν το "σύστημα" ενώ θα ήταν σαφώς ευκολότερο να το...ακολουθήσουν!

Ετικέττες: plagiarism, tools, internet


Ενημέρωση: 19-12-2019 06:30 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα