Τα social media κριτήριο εισαγωγής στα πανεπιστήμια


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Χρόνια τώρα κυκλοφορεί η "φήμη" ότι τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κοιτούν πολλά περισσότερα από τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων τους για να τους κάνουν δεκτούς στα προγράμματά τους. Η φήμη αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην εκπαίδευση αλλά και στην εύρεση εργασίας, καθώς και οι εργοδότες πλέον βεβαιώνονται από τα προσωπικά προφίλ των υποψηφίων ότι δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα μελλοντικά. 


Αυτή η διαφορετική χρήση των social media δείχνει πόσο μεγάλη σημασία έχει η ορθή χρήση τους, όχι μόνο για την ασφάλεια των ίδιων των χρηστών αλλά και για το μέλλον τους. Ποιος άλλωστε μπορεί να κατηγορήσει κάποιο πανεπιστήμιο που δεν κάνει δεκτό κάποιον υποψήφιο που έχει εκφράσει ακραίες απόψεις πχ. για την οπλοκατοχή; Οι δημόσιες αναρτήσεις μας στα κοινωνικά δίκτυα είναι ανοιχτές σε όλους να τις δουν και αποτελούν, μαζί με τις ακαδημαϊκές μας επιδόσεις, κριτήρια για να προχωρήσουμε παρακάτω. 

 

Τα social media δεν χρησιμεύουν όμως μόνο σε αυτό, στον "έλεγχο" δηλαδή των υποψηφίων. Είναι πλέον πολύ σημαντικά και για την επικοινωνία με τους υποψηφίους και μελλοντικούς φοιτητές, καθώς μεγάλο μέρος της επικοινωνίας των νέων ανθρώπων επικοινωνεί αποκλειστικά μέσω αυτών. 

 

Προσοχή λοιπόν στη χρήση των κοινωνικών δικτύων, είναι η εικόνα μας στον έξω κόσμο!

Ετικέττες: social media, college


Ενημέρωση: 16-01-2020 06:22 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα