Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 39 από 39: << <

Ακόμα μια χρήση των κοινωνικών δικτύων που αποκαλύπτεται σιγά σιγά, η οποία μπορεί να φανεί χρήσιμη και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Πολλές φορές αναζητούμε τα γενεολογικά μας δέντρα με πολύ κόπο και το κυριότερο, χωρίς αποτέλεσμα. Τα κοινωνικά δίκτα προσφέρουν μια πιο άμεση λύση στο πρόβλημα αυτό.

Ενημέρωση: 20-05-2011 08:58 | Περισσότερα...
Είναι γεγονός πως πολλοί εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές οργανώνουν τα μαθήματά τους με χρήση ενός ή περισσοτέρων κοινωνικών δικτύων. Ωστόσο, είναι σύνηθες το φαινόμενο να υπάρχει οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού σε κάποιο από τα διαθέσιμα εργαλεία όπως το Moodle ή κάποιο άλλο σύστημα διαχείρισης της μάθησης αλλά να μην υπάρχει και αντίστοιχη παροχή ευκαιριών για αλληλεπίδραση της μαθητικής κοινότητας.
Ενημέρωση: 19-05-2011 10:47 | Περισσότερα...

Μια κριτική ματιά στα social media, με αφετηρία το twitter αλλά στο τέλος γενικεύοντας για τη σημερινή γενιά που μεγαλώνει μέσα σε αυτά. Τελικά, μήπως μας κάνει πιο χαζούς το συμμετοχικό διαδίκτυο; Έχει αξία ο καταιγισμός των πληροφοριών αν δεν υπάρχει πλαίσιο;

Ενημέρωση: 19-05-2011 09:35 | Περισσότερα...
Το προφίλ μας στο facebook συνδέεται με την εικόνα που θα σχηματίσουν οι υπόλοιποι χρήστες, όταν, όμως, είμαστε δάσκαλοι, μας ενδιαφέρει περισσότερο η επίδραση που θα έχει στους μαθητές.
Ενημέρωση: 17-05-2011 11:31 | Περισσότερα...
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια μεταστροφή του ενδιαφέροντος στο χώρο της εκπαίδευσης από το γενικό όπως είναι οι εκπαιδευτικές δομές στο ειδικότερο όπως είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και ο ρόλος που οι αντιλήψεις αυτές διαδραματίζουν στην υιοθέτηση συγκεκριμένων διδακτικών συμπεριφορών.
Ενημέρωση: 17-05-2011 11:05 | Περισσότερα...

Ο «ψηφιακός αλφαβητισμός» είναι πλέον υποχρέωση της εκπαίδευσης. Το Wiki, το Blog και οι ειδοποιήσεις RSS μπαίνουν στη σχολική ζωή, γίνονται εργαλεία δημιουργίας και ελεύθερης χρήσης των μαθητών, γίνονται εργαλεία αξιολόγησης, εργαλεία αποθήκευσης των σχεδίων εργασίας τους ή χώρος αναδημιουργίας του μαθήματος και των εργασιών τους.

Ενημέρωση: 13-05-2011 15:33 | Περισσότερα...

Ο M.A. Pérez, M.J. Verdú1 κ.ά. παρουσιάζουν την εμπειρία τους σε σχέση με την εκπαίδευση και την εξειδίκευση ενηλίκων στα σύγχρονα εργαλεία του διαδικτύου και τον τρόπο που οι ίδιοι οργάνωσαν τα μαθήματά τους, τον τρόπο που τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιήθηκαν καθώς και την σπουδαιότητα της εξ’ αποστάσεως μάθησης.

Ενημέρωση: 09-05-2011 10:09 | Περισσότερα...

Μερικές φορές η ζωή είναι το μεγαλύτερο και σκληρότερο σχολείο. Στο άρθρο συγκεντρώνονται 15 από τα μαθήματα που μας δίνει η ζωή, που θα μας φανούν χρήσιμα σε όποια ηλικία και αν είμαστε.

Ενημέρωση: 04-05-2011 21:06 | Περισσότερα...

Το θέατρο παύει να θεωρείται μόνο μέσο διασκέδασης και γίνεται φορέας κοινωνικών μηνυμάτων. Επίσης δεν θεωρείται πια τόσο απρόσωπο και απόμακρο από τα παιδιά, αφού πολλά συμμετέχουν ενεργά σε παραστάσεις, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται.


Ενημέρωση: 21-04-2011 14:06 | Περισσότερα...

Η αξία του χρήματος είναι σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης των παιδιών όχι μόνο από το σχολείο αλλά και από την ίδια τους την οικογένεια, καθώς εκεί δίνονται τα καθημερινά, καλά παραδείγματα.

Ενημέρωση: 21-04-2011 13:05 | Περισσότερα...
 Σελ. 39 από 39: << <