Είναι η Google....σατανική;
Μπορεί χτες να αναφερθήκαμε στην πολύ καλή προσπάθεια της Google να μπει στον χώρο της εκπαίδευσης αλλά δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια στις επικρίσεις που δέχεται σχετικά με την ασφάλεια και τα προσωπικά δεδομένα.
Αφορμή οι νέοι όροι για την ασφάλεια που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα, αν χρησιμοποιείτε κάποια υπηρεσία της Google, θα ήρθαν στο mail σας ή πολύ απλά θα τους είδατε αν πήγατε να κάνετε κάποια αναζήτηση.
Οι πιο ψύχραιμοι λένε ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Google (αλλά και το Facebook και οι άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε) είναι στην ουσία εταιρείες και έχουν ως στόχο τους το κέρδος. Το να μαζεύουν λοιπόν τα στοιχεία μας από όλο το φάσμα των υπηρεσιών που χρησιμοποιούμε ώστε να κάνουν στοχευμένη διαφήμιση ακούγεται φυσιολογικό στα πλαίσια της στρατηγικής τους.
Μπορεί τελικά αυτή η στοχευμένη διαφήμιση να κάνει καλό και στους καταναλωτές;