Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 21 από 50: << < > >>

Η ψηφιακή αφήγηση και η αλληλεπίδραση μέσα από αυτή έχει επηρεάσει πολλά επαγγελματικά πεδία στην εποχή μας όπως η εκπαίδευση, η διαφήμιση, ο κινηματογράφος και βέβαια η δημοσιογραφία.

Ενημέρωση: 10-11-2014 01:30 | Περισσότερα...

Η διδασκαλία της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας στο γράψιμο μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο, αλλά είναι ζωτικής σημασίας για την προετοιμασία των μαθητών. Η Ψηφιακή αφήγηση είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική τεχνική για να γίνει αυτό, καθώς απαιτεί μια σαφή οργάνωση της σκέψης, πειθαρχία και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Επιπλέον, η ψηφιακή αφήγηση έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της κάλυψης τεχνικών δεξιοτήτων και ψηφιακής επάρκειας.

Ενημέρωση: 07-11-2014 09:38 | Περισσότερα...

Ο εκφοβισμός στο διαδίκτυο έχει γιγαντωθεί τόσο πολύ που πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς εφήβους και νέους τον έχουν υποστεί με αποτελέσματα που όλοι βλέπουμε γύρω μας, αυτοκτονίες, επιθετικότητα κλπ. Το σημαντικότερο είναι ότι τα θύματα του εκφοβισμού δεν ψάχνουν βοήθεια και συνεχίζουν να υποφέρουν ακόμα και όταν είναι πλέον μεγάλοι άνθρωποι.

Ενημέρωση: 29-10-2014 07:39 (Δημιουργία: 28-10-2014 08:24) | Περισσότερα...

Συζητήσεις γα το πώς μαθαίνουν καλύτερα τα παιδιά αλλά και και τον ορθότερο τρόπο διοργάνωσης και διαχείρισης του αναλυτικού προγράμματος έχουν γίνει πολλές κυρίως για την αναδιοργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ενημέρωση: 20-10-2014 00:03 | Περισσότερα...
Τα ψηφιακά παιχνίδια είναι πλέον μία καθημερινή συνήθεια απιδιών και μαθητών όλων των ηλικιών. Τα παιχνίδια αυτά είναι πολύ αγαπητά και εύκολα προσπελάσιμα από σχεδόν όλες τις συσκευές του οικιακού εξοπλισμού όπως οι υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα ή τα tablets.
Ενημέρωση: 13-10-2014 00:21 | Περισσότερα...

Σήμερα σε όλα τα σχολεία της χώρας διοργανώνεται η 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού κάτι που είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές του Κοινωνικού σχολείου.
Η δικαιοσύνη, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα αλλά και άλλες βασικές κοινωνικές αρχές είναι σημαντικό να προωθούνται μέσα στην σχολική αίθουσα και να διαμορφώνουν ανάλογο κλίμα.

Ενημέρωση: 06-10-2014 00:14 | Περισσότερα...

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Yale, 1 στα 5 άτομα εμφανίζει δυσλεξία. Επειδή λοιπόν η δυσλεξία είναι τόσο κοινή, ο καθένας θα μπορούσε να ωφεληθεί με το ενημερωθεί για τρόπους αναγνώρισης, κατανόησης και συνεργασίας με δυσλεκτικούς ανθρώπους.

Ενημέρωση: 02-10-2014 22:57 | Περισσότερα...

Όσο και αν το διαδίκτυο είναι ένα συναρπαστικό και πολύ χρήσιμο μέσο, γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι μπορεί να γίνει και εξαιρετικά επικίνδυνο, όχι μόνο για τα παιδιά-τα οποία οφείλουμε να προστατέψουμε με κάθε τρόπο- αλλά και για τους ενήλικες, τους πιο μεγάλους σε ηλικία.

Ενημέρωση: 01-10-2014 08:38 | Περισσότερα...

Η τεχνολογία έχει εισέλθει στις σχολικές αίθουσες προκαλώντας ενθουσιασμό αλλά και ενδοιασμό για τη σωστή χρήση από τους μαθητές προκαλώντας συζητήσεις για τον τρόπο ενσωμάτωσης στη σχολική ζωή.

Ενημέρωση: 15-09-2014 06:26 | Περισσότερα...

Η κριτική σκέψη είναι ένα χαρακτηριστικό βασικό και απαραίτητο για τον σύγχρονο άνθρωπο. Με το πλήθος των πληροφοριών που δεχόμαστε καθημερινά και με την αδυναμία μας να ελέγξουμε αν είναι σωστές ή όχι, πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί.

Ενημέρωση: 10-09-2014 07:29 (Δημιουργία: 09-09-2014 18:16) | Περισσότερα...

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί αν ένας καλός δάσκαλος έχει γεννηθεί με αυτό το χάρισμα ή αν έχει μάθει στην επαγγελματική του πορεία πώς να είναι καλός. Υπάρχει ελπίδα κάποιος να βελτιωθεί με τον χρόνο ή αν κάτι ξεκινήσει στραβά δεν διορθώνεται;

Ενημέρωση: 27-08-2014 07:19 (Δημιουργία: 26-08-2014 14:05) | Περισσότερα...

Η μάθηση είναι μία πολύπλοκη διαδικασία η οποία σε κάθε εποχή αναθεωρείται, αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται. Στις μέρες μας η ψηφιακή εποχή έχει θέσει νέα κριτήρια στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά αυτό που μένει σταθερή αξία είναι το παιχνίδι μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ενημέρωση: 22-08-2014 17:42 | Περισσότερα...

Οι μελέτες δείχνουν ότι τα σχολικά βιβλία πλέον δεν είναι ικανά και αρκετά να καλύψουν πλέον τις ανάγκες των μαθητών. Δεν προσφέρουν μεγάλο εύρος γνώσεων και πολλά από αυτά είναι και αρκετά κακογραμμένα και δεν προωθούν την κριτική σκέψη.

Ενημέρωση: 20-08-2014 07:23 (Δημιουργία: 19-08-2014 08:19) | Περισσότερα...
 Σελ. 21 από 50: << < > >>