Οδηγός του εκπαιδευτικού για την ψηφιακή αφήγηση!


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Η διδασκαλία της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας στο γράψιμο μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο, αλλά είναι ζωτικής σημασίας για την προετοιμασία των μαθητών. Η Ψηφιακή αφήγηση είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική τεχνική για να γίνει αυτό, καθώς απαιτεί μια σαφή οργάνωση της σκέψης, πειθαρχία και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Επιπλέον, η ψηφιακή αφήγηση έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της κάλυψης τεχνικών δεξιοτήτων και ψηφιακής επάρκειας.


Από την άποψη της γραφής, η ψηφιακή αφήγηση διδάσκει στους μαθητές πώς να κατευθύνουν τη γραφή και τη δημιουργική διαδικασία, συμπεριλαμβανομένων των ιδεών, της αφήγησης και της δομής των επιχειρημάτων με ένα συναρπαστικό και λογικό τρόπο. Από μια ευρύτερη προοπτική, η εργασία που απαιτείται για ένα ψηφιακό έργο συχνά απαιτεί συνεργασία με άλλους μαθητές, ακουστικές ικανότητες, οργανωτικές ικανότητες και δεξιότητες διαχείρισης του χρόνου.


 


Μερικές ιδέες για δημιουργικές αναθέσεις ψηφιακής αφήγησης:



  1. Βάλτε τους μαθητές να γράψουν ένα δοκίμιο-αφήγηση για το τι θα θέλανε να γίνουν όταν μεγαλώσουν.

  2. Διδάξτε τους μαθητές πώς να γράψουν μια προσωπική αφήγηση.

  3. Βάλτε τους μαθητές να διαλέξουν ένα ιστορικό πρόσωπο και να γράψουν τη βιογραφία του.

  4. Αναθέστε στους μαθητές ένα αμφιλεγόμενο θέμα. Στη συνέχεια, πρέπει να κάνουν έρευνα για επιχειρήματα που υποστηρίζουν και τις δύο πλευρές και να τα βάλουν όλα μαζί σε ένα βίντεο, αρθρώνοντας μια σαφή θέση και για τις δύο πλευρές της ιστορίας.

  5. Ζητήστε από τους μαθητές να πάρουν συνέντευξη από τα μέλη της οικογένειας ή της κοινότητας τους για το παρελθόν τους.



Ενημέρωση: 07-11-2014 09:38 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα