Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 22 από 50: << < > >>

Με την καινούρια σχολική χρονιά, που πλησιάζει όλο και πιο πολύ, οι δάσκαλοι προσπαθούν να βρουν αυτό το διαφορετικό που θα κάνει τους μαθητές να αγαπήσουν πιο πολύ το σχολείο, να δουν την μάθηση ως παιχνίδι και να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις με διασκεδαστικό και όμορφο τρόπο.

Ενημέρωση: 06-08-2014 08:04 (Δημιουργία: 05-08-2014 10:22) | Περισσότερα...

Ένα από τα μεγαλύτερα πειράματα της διδακτικής της σταδιοδρομίας επιχείρησε η εκπαιδευτικός Kerry Gallagher παίρνοντας την απόφαση να μη χρησιμοποιήσει εκείνη και οι μαθητές της καθόλου χαρτί στην τάξη της για μια ολόκληρη σχολική χρονιά.

Ενημέρωση: 25-07-2014 10:12 | Περισσότερα...
Η ανάλυση και η περιγραφή οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου ως διαδικασία έχει πολλα κοινά με την παραδοσιακή αφήγηση. Οι πρώτες σχολικές αίθουσες ήταν στη φύση με εξιστόρηση και διήγηση των γνώσεων και των πληροφοριών.
Ενημέρωση: 14-07-2014 07:27 | Περισσότερα...

Η χρήση δεδομένων για την αποτίμηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων δεν είναι κάτι καινούριο. Από τότε που οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν τους μαθητές, οι αξιολογήσεις και τα αποτελέσματα τους χρησιμοποιούνται και από τους μαθητές και από τους καθηγητές (έστω και αόριστα) για να προσδιοριστεί η μετέπειτα πορεία. Τι πρέπει να αναθεωρηθεί περισσότερο; Τι καλύφθηκε / μελετήθηκε καλά;

Ενημέρωση: 11-07-2014 10:56 | Περισσότερα...

Το καλοκαίρι είναι ταυτόσημο με διακοπές και ξεκούραση. Ειδικότερα για τους δασκάλους είναι ένα χρονικό διάστημα όπου τους δίνεται η ευκαιρία να κάνουν πράγματα που όλο τον χρόνο δεν είχαν το κουράγιο ή και τον ελεύθερο χρόνο να τα κάνουν.

Ενημέρωση: 09-07-2014 08:02 (Δημιουργία: 08-07-2014 23:17) | Περισσότερα...
Το παιχνίδι και ο τρόπος που τα παιδιά παίζουν είναι συνάρτηση πολλών συνιστωσών όπως η πολιτισμική κουλτούρα, η τεχνολογία και η οικονομία κάθε εποχής αλλά και το κοινωνικό σύνολο.
Ο τρόπος που τα παιδιά παίζουν σήμερα έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει και ο τρόπος που η εκπαιδευτική κοινότητα χρησιμοποιεί το παιχνίδι ως μέσο μάθησης.
Ενημέρωση: 30-06-2014 15:39 | Περισσότερα...

Πώς μπορούν 140 χαρακτήρες να είναι τόσο αποτελεσματικοί; Υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται για το τι έχω να πω; Γιατί οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν το Twitter;

Ενημέρωση: 27-06-2014 09:26 | Περισσότερα...

Ένα από τα θέματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια είναι οι αμφιβολίες για το κατά πόσον το σχολείο δίνει στους μαθητές τις κατάλληλες δεξιότητες για να μπορέσουν να σταθούν στην αγορά εργασίας. Η ανησυχία αυτή μάλιστα επεκτείνεται και στο πανεπιστήμιο.

Ενημέρωση: 25-06-2014 07:57 (Δημιουργία: 24-06-2014 20:13) | Περισσότερα...
Η χρήση των ψηφιακών μέσων από ενήλικες αλλά και από ανήλικους δεν σημαίνει ότι μποορύν όλοι να καταλάβουν και να αποκωδικοποιήσουν το μήνυμα. Η κσθημερινή ενασχόληση με τα ψηφιακά μέσα καλό είναι να χαρακτηρίζεται από πέντε βασικές αρχές.
Ενημέρωση: 17-06-2014 21:47 | Περισσότερα...

Τα social media τα χρησιμοποιούμε πλέον όλοι και μάλιστα πολύ. Έχουν ξεφύγει από την σφαίρα της διασκέδασης και της απλής επικοινωνίας και έχουν γίνει εργαλεία για δουλειά, για εκπαίδευση, για δημιουργία. Θα πίστευε κάποιος λοιπόν ότι έχουμε γίνει όλοι "μικροί ειδικοί" στη χρήση τους αφού τα χρησιμοποιούμε τόσο πολύ.

Ενημέρωση: 11-06-2014 08:30 (Δημιουργία: 10-06-2014 18:18) | Περισσότερα...

Οι μαθητές παραπονιούνται πως δεν έχουν να κάνουν κάτι το καλοκαίρι και έτσι εταιρείες όπως η Amazon «λανσάρουν» εκπαιδευτικές εφαρμογές (apps) για να τους απασχολούν την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών. Παρόλα αυτά οι γνώμες των ειδικών διίστανται για το κατά πόσο περισσότερος χρόνος μπροστά σε μία οθόνη βοηθά πιο πολύ τα παιδιά απ’ ότι οι καλοκαιρινές διακοπές.

Ενημέρωση: 06-06-2014 09:59 | Περισσότερα...

Η δράση Saferinternet στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής στρατηγικής για ένα Διαδίκτυο καλύτερα προσαρμοσμένο για παιδιά προσκάλεσε μαθητές από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης να δημιουργήσουν πρωτότυπα ποιήματα που αφορούν στην ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο.

Ενημέρωση: 04-06-2014 08:31 (Δημιουργία: 03-06-2014 19:18) | Περισσότερα...

Είναι γνωστό πως ο βιωματικός τρόπος μάθησης αποτελεί τον αποτελεσματικότερο τρόπο αφομοίωσης και ενεργής εμπλοκής του μαθητή. Η προσωπική αφήγηση και η εξιστόρηση αποτελεί έναν από τους παραδοσιακότερους τρόπους έμμεσης βίωσης των γεγονότων.

Ενημέρωση: 03-06-2014 15:44 | Περισσότερα...
 Σελ. 22 από 50: << < > >>