Κριτήρια επιλογής ψηφιακών παιχνιδιών


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Η μάθηση είναι μία πολύπλοκη διαδικασία η οποία σε κάθε εποχή αναθεωρείται, αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται. Στις μέρες μας η ψηφιακή εποχή έχει θέσει νέα κριτήρια στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά αυτό που μένει σταθερή αξία είναι το παιχνίδι μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.


Σημασία έχει η επιλογή του ψηφιακού παιχνιδιού να βασίζεται σε κριτήρια που να μην απορρίπτουν την εκπαιδευτική του σπουδαιότητα αλλά και τη διασκεδαστικότητα που θα αποκομίσουν οι μαθητές. Στο σημαντικό άρθρο του ο Jordan Shapiro αναφέρει τον τρόπο που θα πρέπει να επιλέγουμε ένα παιχνίδι για να εμπλουτιστεί το μάθημα. Βασικό στοιχείο που τονίζεται από το άρθρο είναι το γεγονός πως ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αισθάνεται άνετα με το παιχνίδι που έχει επιλέξει δηλαδή να γνωρίζει την πλοκή, τα επίπεδα και τον τρόπο λειτουργίας του. Επιπλέον, είναι βασικό ο ίδιος ο εκπαιδευτικός να έχει σχεδιάσει το σενάριο διδασκαλίας και τον τρόπο που θα σχετίσει το συγκεκριμένο παιχνίδι με τα άλλα γνωστικά αντικείμενα. Στο άρθρο του που αναρτήθηκε στον δημοφιλή ιστοχώρο mindshift αναφέρει και άλλες σημαντικές παραμέτρους για να οδηγηθεί ένας εκπαιδευτικός στη σωστή επιλογή ενός παιχνιδιού.



Ενημέρωση: 22-08-2014 17:42 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα