Ψηφιακά παιχνίδια ως αξιολόγηση της μάθησης


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com


Τα ψηφιακά παιχνίδια είναι πλέον μία καθημερινή συνήθεια απιδιών και μαθητών όλων των ηλικιών. Τα παιχνίδια αυτά είναι πολύ αγαπητά και εύκολα προσπελάσιμα από σχεδόν όλες τις συσκευές του οικιακού εξοπλισμού όπως οι υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα ή τα tablets.
Εδώ και αρκετό καιρό η χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στη διαδικασία μάθησης αλλά και στην σχολική αίθουσα έχει γίνει από το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών και των γονέων αποδεκτή αφού μία πληθώρα εκπαιδευτικών δράσεων απέδειξε πως σε πολλά γνωστικά αντικείμενα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν εμπλουτίζοντας τη μαθησιακή διαδικασία.
Στο άρθρο της η Anya Kamenetz υποστηρίζει πως τα ψηφιακά παιχνίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα μέσο αξιολόγησης των μαθητών υποστηρίζοντας πως ίσως να εντοπίζουν με πιο αποτελεσματικό τρόπο τη διαδικασία μάθησης από τον παραδοσιακό γραπτό τρόπο εξέτασης συμπλήρωσης της σωστής απάντησης.
Παιχνίδια που έχουν ως δοκιμασία-αποστολή τη δημιουργία μίας διαφημιστικής αφίσας για την εκδήλωση του σχολείου αποτελούν μία αξιολόγηση που θα αποδώσει περισσότερες πληροφορίες για τις γνώσεις των μαθητών σε πολλαπλά αντικείμενα ανάλογα με την επιλογή των γραμματοσειρών και του κειμένου που θα επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν.


Ενημέρωση: 13-10-2014 00:21 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα