Μαθήματα συνεργατικής ψηφιακής αφήγησης
Η ψηφιακή αφήγηση και η αλληλεπίδραση μέσα από αυτή έχει επηρεάσει πολλά επαγγελματικά πεδία στην εποχή μας όπως η εκπαίδευση, η διαφήμιση, ο κινηματογράφος και βέβαια η δημοσιογραφία.
Η τέχνη της αφήγησης γοητεύει το κοινό σε κάθε εποχή και περίοδο δημιουργώντας μία πιο βιωματική και προσωπική σχέση. Ο Rohit Bhargava παρουσιάζει στο σημερινό άρθρο του τη Beth Comstock γνωστή από το χώρο του marketing και τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης από το χώρο αυτό. Ειδικότερα, αναφέρεται στον τρόπο και στα βασικά πέντε βήματα που θα πρέπει όλοι να ακολουθήσουν προκειμένου να επιτύχουν μία αλληλεπιδραστική συνεργατική αφήγηση (“corporate storytelling”). Βασικά βήματα είναι να δημιουργείς ώστε να είσαι μέτοχος σε μία ιστορία και όχι απλός ακροατής, να δημιουργείς περιεχόμενο που επηρεάζει και συνδέει εμπειρίες των αναγνωστών ώστε να εμπλέκονται συναισθηματικά και βέβαια να μπορείς για να σταθείς στον χώρο της διαφήμισης να παρουσιάζεις και να προωθείς κρυφά μηνύματα και ιστορίες που δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές.