Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 1 από 40: > >>

Μπορεί τα τεχνολογικά εργαλεία να λύνουν τα χέρια των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών σε πολλές περιπτώσεις αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κύρια "δουλειά" γίνεται μέσα στην τάξη, με την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Και είναι σημαντικό να υπάρχει ηρεμία μέσα σε αυτήν.

Ενημέρωση: 21-06-2018 06:47 | Περισσότερα...

Μπορεί οι γονείς να μην βρίσκονται μέσα στην τάξη μαζί με τα παιδιά τους, άρα ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία να μην είναι άμεσος, αλλά αποτελούν σημαντικό πυλώνα στήριξης και προς τα παιδιά και προς τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Η στενή συνεργασία μαζί τους μπορεί να βοηθήσει και τις τρεις πλευρές (εκπαιδευτικούς-γονείς-μαθητές) να συνεννοηθούν και να αποδώσουν καλύτερα. 

Ενημέρωση: 14-06-2018 07:00 | Περισσότερα...

Το βίντεο, εδώ και πολύ καιρό, έχει βρει τη θέση του στις σχολικές τάξεις. Αποτελεί ένα πρώτης τάξεως εργαλείο, που ενεργοποιεί παραπάνω από μία αισθήσεις των μαθητών και κάνει ακόμα και τα πιο δύσκολα θέματα πιο εύκολα κατανοητά. 

Ενημέρωση: 24-05-2018 06:56 | Περισσότερα...

Σιγά σιγά πάμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τί καταφέραμε τους μήνες που προηγήθηκαν. Αναρωτιόμαστε αν οι μαθητές μας έμειναν ικανοποιημένοι, αν τους δώσαμε όλα αυτά που μπορούσαμε, αν τελικά όλα αυτά τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε είχαν κάποιο αποτέλεσμα.  

Ενημέρωση: 17-05-2018 07:49 | Περισσότερα...

Η έννοια της κατασκευής αλλά και της σταδιακής δημιουργίας είναι αλληλένδετα συνδεδεμένη με τη διαδικασία μάθησης κυρίως γιατί εμπλέκει σωματικά αλλά και πνευματικά τον δημιουργό με την πορεία εξέλιξης και ολοκλήρωσης της κατασκευής του.

 

Ενημέρωση: 08-05-2018 10:51 | Περισσότερα...

Το διαδίκτυο δεν έχει μόνο θετικές πλευρές. Αντιθέτως έχει και πολύ αρνητικές που, αν δεν μάθουμε να τις βλέπουμε και να τις ξεχωρίζουμε, μπορεί να έχουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά μας, ιδιαίτερα δε αν βρίσκονται στην ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας. 

Ενημέρωση: 26-04-2018 06:52 | Περισσότερα...

Πρόκειται για μία καθημερινή μάχη των εκπαιδευτικών: Πώς να κάνουν το μάθημά τους πιο ενδιαφέρον, πώς να το κάνουν πιο...παιχνιδιάρικο ώστε οι μαθητές (αλλά και οι ίδιοι-ας μην κρυβόμαστε) να συμμετέχουν με μεγαλύτερη όρεξη. 

Ενημέρωση: 19-04-2018 06:47 | Περισσότερα...

Τα διαδικτυακά μαθήματα έχουν για πολλούς ένα σημαντικό μειονέκτημα: Δεν έχουν την διαπροσωπική επαφή μεταξύ φοιτητών και διδασκόντων, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί και ως η ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η έλλειψη της διαπροσωπικής επαφής, offline, οδηγεί στη λεγόμενη ψηφιακή απομόνωση, χαρακτηριστικό των καιρών που ζούμε, με την επικράτηση της τεχνολογίας σε διάφορους τομείς της ζωής μας.

Ενημέρωση: 12-04-2018 06:56 | Περισσότερα...

Και όμως...! Η αισιοδοξία είναι κάτι που μπορούμε να μάθουμε στους μαθητές μας! Και είναι και μια πολύ σημαντική "γνώση", ένα σημαντικό εφόδιο για τη ζωή τους, εντός και εκτός σχολικών τειχών. 

Ενημέρωση: 05-04-2018 07:09 | Περισσότερα...

Η γνώση και γενικότερα η πληροφορία δεν μπορεί να είναι αποκομμένη από το γενικότερο πλάισιο της μαθησης ούτε να αντιμετωπίζεται ως ένα χωριστό γνωστικό αντικείμενο κάθε φορά. Έρευνες έχουν δείξει πως κάθε νέα μαθηασικαή έννοια είτε στα μαθηματικά, είτε στη γλώσσα όταν συνδέεται με άλλα γνωστικά αντικείμενα γίνεται πιο ευκολα κατανοητή. 

Ενημέρωση: 13-03-2018 10:59 | Περισσότερα...

Πώς μπορούν οι ερωτήσεις να ενεργοποιήσουν ακόμα και τους πιο ντροπαλούς μαθητές; Πόσοι τρόποι υπάρχουν για να τις χρησιμοποιήσουμε και πώς μπορούμε να δομήσουμε το μάθημά μας γύρω από αυτές; Με ποιες άλλες εκπαιδευτικές μεθόδους μπορούν άραγε να συνδυαστούν;

Ενημέρωση: 05-03-2018 07:27 | Περισσότερα...

Τα νέα ψηφιακά μέσα είναι κυριάρχα στην καθημερινότητα για άντληση πληροφοριώω, ειδήσεις και επικαιρότητα. Ωστόσο, είναι σύνηθες φαινόμενο στην εποχή μας να παρατηρείται το φαινόμενο διάδοσης ψευδών ειδήσεων και παραπλανητικών γεγονότων.

Ενημέρωση: 05-03-2018 00:32 | Περισσότερα...

Ένα από τα μεγαλύτερα άγχη των (σωστών) εκπαιδευτικών είναι πώς, πέρα από τις στεγνές γνώσεις, θα δώσουν στους μαθητές τους και κάποια ευρύτερα "προσόντα", ευρύτερες ικανότητες, που θα τους βοηθήσουν να επιζήσουν στον πραγματικό κόσμο. 

Ενημέρωση: 01-03-2018 06:43 | Περισσότερα...
 Σελ. 1 από 40: > >>