Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 1 από 42: > >>

Μία από τις πιο μεγάλες ανησυχίες γονιών και εκπαιδευτικών, για τα παιδιά και τους μαθητές τους αντίστοιχα, είναι πώς θα μάθουν να συμπεριφέρονται σωστά στο διαδικτυακό περιβάλλον. Πώς θα μπορέσουν να προστατευθούν και πώς θα μπορέσουν να είναι σωστοί διαδικτυακοί πολίτες, και για τους εαυτούς τους αλλά και για τους άλλους. 

Ενημέρωση: 07-02-2019 06:36 | Περισσότερα...

Τα ψηφιακά παιχνίδια χαρακτηρίζονται από τη μεγάλη ποικίλια αλλά και το διαφορετικό τρόπο εμπλοκής του χρήστη. Στις προτιμήσεις των παιδιών διατηρούνται τα παιχνίδια στρατηγικής αλλά και κατασκευής πόλεων και αυτοκρατοριών.

Ο βασικός λόγος που τα παιδιά προτιμούν τα παιχνίδια είναι η διασκέδαση αλλά και η διάδρασή τους μέσα από αυτά, ωστόσο έρευνες έχουν πλέον αποδείξει πως υπάρχουν σημαντικά εκπαιδευτικά οφέλη από αυτή την ενασχόληση. 

Ενημέρωση: 29-01-2019 00:55 | Περισσότερα...

Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις των νέων (και παλιότερων) γονιών είναι πόση ώρα πρέπει να αφήνουν τα παιδιά τους να βρίσκονται μπροστά από μία οθόνη. Λίγο καιρό πριν, σαν απάντηση θα ερχόταν ο περιορισμός αυτής της ώρας κατά τη διάρκεια της μέρας. Τώρα όμως τα δεδομένα και οι κανόνες δείχνουν να αλλάζουν. 

Ενημέρωση: 17-01-2019 06:28 | Περισσότερα...

Μιλώντας για την τάξη του μέλλοντος, δεν εννοούμε απαραιτήτως μία τάξη που θα περιέχει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και θα χρειάζεται πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να πραγματοποιηθεί, καθιστώντας την αυτόματα ουτοπία για την ελληνική πραγματικότητα. 

Ενημέρωση: 10-01-2019 07:32 | Περισσότερα...

Το 2019 ήρθε και για τους περισσότερους δεν θα φέρει, αμέσως τουλάχιστον, τρομερές αλλαγές. Αλλά σε θέματα που αφορούν την τεχνολογία, μπορεί η νέα χρονιά να φέρει σημαντικές ανακατατάξεις. Οι τεχνολογίες δουλεύονται και δοκιμάζονται χρόνια, αλλά όταν έρχεται η ώρα να παρουσιαστούν στον κόσμο, τότε οι αλλαγές που φέρνουν είναι πολλές και άμεσες. 

Ενημέρωση: 03-01-2019 06:39 | Περισσότερα...

Οι έρευνες σχετικά με τις επιπτώσεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στα παιδιά είναι πολλές και συνεχώς ανακοινώνονται νέες. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στην επιρροή που έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και πώς μπορούν να την εμπλουτίσουν και να τη βοηθήσουν. 

Ενημέρωση: 27-12-2018 07:53 | Περισσότερα...

Ακολουθώντας το παράδειγμα του διαδικτύου που ξεκίνησε από το Web 1.0, πέρασε στο Web 2.0 και ήδη για κάποιους είναι στο Web 3.0, η εκπαίδευση βλέπει τον εαυτό της να αλλάζει, ακολουθώντας κι εκείνη την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και των αναγκών της ίδιας της κοινωνίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ενημέρωση: 06-12-2018 07:45 | Περισσότερα...

Τα διαδικτυακά μαθήματα, είτε οδηγούν σε κάποιο επίσημο πτυχίο είτε όχι, είναι η μόδα της εποχής και προβλέπεται να επικρατήσουν ακόμα πιο πολύ. Άλλωστε είναι κάτι που διευκολύνει και δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ανθρώπους με μια απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο και έναν απλό υπολογιστή να μορφωθούν και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. 

Ενημέρωση: 29-11-2018 06:36 | Περισσότερα...

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχει να κάνει ένας εκπαιδευτικός είναι να καταφέρει να προκαλέσει το ενδιαφέρον στους μαθητές του και να τους εμπλέξει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές όμως δύσκολα ενδιαφέρονται για κάτι που νιώθουν ότι δεν μπορούν να επηρεάσουν σε οποιοδήποτε βαθμό ή σημείο. 

Ενημέρωση: 22-11-2018 07:51 | Περισσότερα...

Ένα από τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου αλλά και της τεχνολογίας γενικότερα είναι ότι με το απλό πάτημα ενός κουμπιού μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε άπειρο υλικό για όποιο πιθανό θέμα μας χρειάζεται. Αυτή η δυνατότητα δεν μπορεί παρά να είναι πολύτιμη για μία σύγχρονη τάξη και γι'αυτό οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουν πώς να τη χρησιμοποιήσουν. 

Ενημέρωση: 08-11-2018 07:35 | Περισσότερα...

Στην προσπάθεια να πείσουμε όλο και περισσότερους εκπαιδευτικούς ότι η τεχνολογία είναι ένα χρήσιμο εργαλείο γι'αυτούς και θα τους λύσει τα προβλήματά τους, τείνουμε να ξεχνάμε τις σκέψεις τους και τις αντιρρήσεις τους. Πολλές φορές αυτά που σκέφτονται μπορεί να αποτελούν πραγματικά εμπόδια που θα πρέπει να ξεπεραστούν με έναν συντονισμένο τρόπο. 

Ενημέρωση: 01-11-2018 06:40 | Περισσότερα...

Η άμεση σχέση που έχει η μάθηση με το παιχνίδι είναι πλέον αποδεκτή από εκπαιδευτικούς, γονείς και αναπτυξιλόγους. Το στοιχείο της διασκέδασης αλλά και της χαράς συντελεί στο να μάθουν τα παιδιά πιο εύκολα αλλά και βιωματικά αυτά που διδάσκονται. 

Ενημέρωση: 23-10-2018 00:15 | Περισσότερα...

Πολύς λόγος γίνεται για τα δεδομένα που συγκεντρώνονται σε διάφορες φάσεις της ζωής μας, από την παιδική μας πλέον ηλικία. Τί γίνεται με αυτά τα δεδομένα και πώς χρησιμοποιούνται; Σε τί βοηθούν και γιατί τα συγκεντρώνουμε τελικά;

Ενημέρωση: 18-10-2018 06:44 | Περισσότερα...
 Σελ. 1 από 42: > >>