Τρεις μύθοι για τη χρήση της τεχνολογίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Πολλά ακούγονται για τη χρήση της τεχνολογίας μέσα στις σχολικές και πανεπιστημιακές αίθουσες και οι συζητήσεις πάνω στα θέματα αυτά μπορεί να είναι μεγάλες και να μην καταλήγουν πουθενά, καθώς πάντα υπάρχουν πολέμιοι και υπέρμαχοι της κάθε άποψης.
Είναι σημαντικό όμως να προσπαθούμε να απαντούμε σε ερωτήσεις και να καταρρίπτουμε μύθους όποτε είναι δυνατόν. Με αυτόν τον τρόπο και βάζουμε ένα λιθαράκι στο να πάμε ένα βήμα ακόμα πιο κάτω αλλά και αποκτούμε τροφή για σκέψη και συζήτηση ως προς τη (σωστή) χρήση της τεχνολογίας που όντως θα είναι βοηθητική και όχι καταστροφική.
Στο σημερινό άρθρο συζητώνται τρεις μύθοι: Ο μύθος ότι τα μαθηματικά μπορούν να διδαχθούν μόνο δια ζώσης, ότι η διαδικτυακή μάθηση έχει μικρή αλληλεπίδραση και ότι η τεχνολογία θα αντικαταστήσει τους καθηγητές.
Τι λέτε εσείς;