Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 49 από 50: << < > >>

Στην εποχή μας η πρόκληση εισαγωγής των κοινωνικών συλλογικών διαδικτυακών μέσων στην εκπαίδευση απασχολεί τους εκπαιδευτικούς σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Τα ερωτήματα είναι πολλαπλα τόσο για τον τρόπο εισαγωγής,  όσο και για το σε ποια βαθμίδα και με ποιον ακριβώς εκπαιδευτικό στόχο.

Ενημέρωση: 30-05-2011 08:11 | Περισσότερα...
Η επίσημη σχολική εκπαίδευση για την Lisa Nielsen φαίνεται ότι δεν καλύπτει τελικά τις ανάγκες όλων των μαθητών. Η σχολική κοινωνία έχει χάσει την επαφή της με την πραγματική κοινωνία και η συγγραφέας προτείνει να αναζητήσουμε ουσιαστική εκπαίδευση εκτός σχολείου.
Ενημέρωση: 27-05-2011 13:32 | Περισσότερα...

Όλοι (;) είναι στο Facebook, άρα πρέπει να μπούμε και εμείς για να  μην νοιώθουμε εκτός κοινωνικού συνόλου. Είναι όμως ένας ιστοχώρος όπου μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς; Τι γίνεται αν κάτι πάει στραβά; Ένας χρήσιμος οδηγός για τις συνηθισμένες απειλές που αντιμετωπίζουμε και το τι πρέπει να κάνουμε.

Ενημέρωση: 26-05-2011 09:31 | Περισσότερα...

Ποια είναι τα εφτά όπλα της Google στην μάχη της με το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο; Θα μπορέσει να τραβήξει τον κόσμο από τους "τοίχους" και τις φωτογραφίες τους; Μήπως έχουμε πόλεμο;

Ενημέρωση: 25-05-2011 09:39 | Περισσότερα...

Η χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το άρθρο, συντελεί σε μεγάλο βαθμό στην αποτελεσματικότητα της μάθησης, με πιο σημαντικό αποτέλεσμα την μείωση των απουσιών από το σχολείο, καθώς και την προθυμία των μαθητών να αναλάβουν εργασίες

Ενημέρωση: 24-05-2011 12:09 | Περισσότερα...

Άλλη μια χρήση των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook, έρχεται στην επιφάνεια. Πλέον, χρήσεις εκτός της διασκέδασης και της κοινωνικοποίησης αρχίζουν να γίνονται ευρέως γνωστές με όλο και περισσότερους ανθρώπους να συνειδητοποιούν ότι τα δίκτυα αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για πολλαπλούς σκοπούς.

Ενημέρωση: 23-05-2011 08:39 | Περισσότερα...
ΤοThingthatthinks.com είναι το προσωπικό ιστολόγιο του Martin Böhringer. Ο Martin Böhringer είναι υποψήφιος διδάκτορας Πληροφοριακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο του Chemnitz της Γερμανίας με βασικό επιστημονικό ενδιαφέρον στη χρήση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση αλλά και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Web 2.0.
Το παρακάτω άρθρο που βρίσκεται στο προσωπικό του ιστολόγιο αναφέρει τρόπους εμπλοκής του microblogging στην εκπαίδευση
Ενημέρωση: 20-05-2011 11:15 | Περισσότερα...

Ακόμα μια χρήση των κοινωνικών δικτύων που αποκαλύπτεται σιγά σιγά, η οποία μπορεί να φανεί χρήσιμη και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Πολλές φορές αναζητούμε τα γενεολογικά μας δέντρα με πολύ κόπο και το κυριότερο, χωρίς αποτέλεσμα. Τα κοινωνικά δίκτα προσφέρουν μια πιο άμεση λύση στο πρόβλημα αυτό.

Ενημέρωση: 20-05-2011 08:58 | Περισσότερα...
Είναι γεγονός πως πολλοί εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές οργανώνουν τα μαθήματά τους με χρήση ενός ή περισσοτέρων κοινωνικών δικτύων. Ωστόσο, είναι σύνηθες το φαινόμενο να υπάρχει οργάνωση του εκπαιδευτικού υλικού σε κάποιο από τα διαθέσιμα εργαλεία όπως το Moodle ή κάποιο άλλο σύστημα διαχείρισης της μάθησης αλλά να μην υπάρχει και αντίστοιχη παροχή ευκαιριών για αλληλεπίδραση της μαθητικής κοινότητας.
Ενημέρωση: 19-05-2011 10:47 | Περισσότερα...

Μια κριτική ματιά στα social media, με αφετηρία το twitter αλλά στο τέλος γενικεύοντας για τη σημερινή γενιά που μεγαλώνει μέσα σε αυτά. Τελικά, μήπως μας κάνει πιο χαζούς το συμμετοχικό διαδίκτυο; Έχει αξία ο καταιγισμός των πληροφοριών αν δεν υπάρχει πλαίσιο;

Ενημέρωση: 19-05-2011 09:35 | Περισσότερα...
Το προφίλ μας στο facebook συνδέεται με την εικόνα που θα σχηματίσουν οι υπόλοιποι χρήστες, όταν, όμως, είμαστε δάσκαλοι, μας ενδιαφέρει περισσότερο η επίδραση που θα έχει στους μαθητές.
Ενημέρωση: 17-05-2011 11:31 | Περισσότερα...
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια μεταστροφή του ενδιαφέροντος στο χώρο της εκπαίδευσης από το γενικό όπως είναι οι εκπαιδευτικές δομές στο ειδικότερο όπως είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και ο ρόλος που οι αντιλήψεις αυτές διαδραματίζουν στην υιοθέτηση συγκεκριμένων διδακτικών συμπεριφορών.
Ενημέρωση: 17-05-2011 11:05 | Περισσότερα...

Ο «ψηφιακός αλφαβητισμός» είναι πλέον υποχρέωση της εκπαίδευσης. Το Wiki, το Blog και οι ειδοποιήσεις RSS μπαίνουν στη σχολική ζωή, γίνονται εργαλεία δημιουργίας και ελεύθερης χρήσης των μαθητών, γίνονται εργαλεία αξιολόγησης, εργαλεία αποθήκευσης των σχεδίων εργασίας τους ή χώρος αναδημιουργίας του μαθήματος και των εργασιών τους.

Ενημέρωση: 13-05-2011 15:33 | Περισσότερα...
 Σελ. 49 από 50: << < > >>