Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 48 από 50: << < > >>

Οι σημερινοί γονείς ανάμεσα στις άλλες υποχρεώσεις τους, πρέπει να μάθουν να μιλούν στα παιδιά τους και για την ασφαλή πλοήγηση. Γιατί ακόμα και στον χώρο του διαδικτύου δεν παύουν να είναι γονείς που νοιάζονται για την ασφάλεια των παιδιών τους.

Ενημέρωση: 17-06-2011 14:10 | Περισσότερα...

Στη σύγχρονη εποχή η γνώση και οι θεωρίες μάθησης συνεχώς εξελίσσονται με στόχο να εντάξουν πιο συνεργατικούς τρόπους μάθησης αλλά και τρόπους που εμπλέκουν ενεργότερα τους εκπαιδευόμενους.

Ενημέρωση: 16-06-2011 19:27 | Περισσότερα...

Κάποτε τα social media ήταν το μέλλον του διαδικτύου...Τώρα που αυτό το μέλλον είναι εδώ, ποιο θα είναι το επόμενο βήμα; Πόσο ακόμα μπορεί να μας εκπλήξει η τεχνολογία;

Ενημέρωση: 16-06-2011 09:43 | Περισσότερα...

Η Τεχνολογία και η Εκπαίδευση αλληλοεπηρεάζονται και κατά καιρούς είναι η τεχνολογία που οδηγεί σε νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και προσαρμογές. Η μάθηση στον 21ο αιώνα έχει αλλάξει ως προς τη διαδικασία της και έχει μετατραπεί από μία μοναχική και ατομική προσπάθεια σε μία συλλογική διαδικασία με την χρήση πολυμέσων και υπερμέσων.

Ενημέρωση: 15-06-2011 18:59 | Περισσότερα...

Πολλές φορές ένα μη εκπαιδευτικό γεγονός, όπως είναι ένα σκάνδαλο, μπορεί να μας διδάξει πολύ χρήσιμα πράγματα. Ένα τέτοιο γεγονός είναι η υποκλοπή του λογαριασμού στο Twitter ενός πολιτικού στην Αμερική.

Ενημέρωση: 15-06-2011 09:17 | Περισσότερα...

Η τεχνολογία και τα σύγχρονα συνεργατικά εργαλεία του διαδικτύου είναι γεγονός πως έχουν εισχωρήσει στον εκπαιδευτικό χώρο. Κάποια από αυτά τα εργαλεία κέρδισαν πιο γρήγορα το εκπαιδευτικό κοινό δηλαδή καθηγητές και μαθητές και άλλα έγιναν σταδιακά γνωστά. ενα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία είναι και το YouTube.

Ενημέρωση: 13-06-2011 19:30 | Περισσότερα...

Έχετε αναρωτηθεί πόσες πληροφορίες λαμβάνει ένας μέσος άνθρωπος καθημερινά; Ειδικά τώρα με τα social media ο αριθμός πολλαπλασιάζεται θεαματικά. Πόσες από αυτές μπορούμε όμως να συγκρατήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε;

Ενημέρωση: 09-06-2011 16:12 | Περισσότερα...

Μερικά γενικά στατιστικά για την χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορούν να φανούν χρήσιμα για πολλούς σκοπούς, ιδιαιτέρως κιόλας όταν βασίζονται σε 900 περίπου ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης με σχεδόν 9 εκατ. επισκέψεις το μήνα σε κάθε μία από αυτές.

Ενημέρωση: 09-06-2011 07:45 | Περισσότερα...
Έφηβοι και παιδιά απολαμβάνουν και δοκιμάζουν τις υπηρεσίες του facebook χωρίς την επίβλεψη ή την καθοδήγηση των γονέων τους. Μήπως όμως ήρθε η στιγμή που οι γονείς πρέπει να αναλάβουν δυνάμεις για ένα θέμα που απασχολεί τα παιδιά τους σε τόσο μεγάλο βαθμό;
Ενημέρωση: 08-06-2011 13:24 | Περισσότερα...
Η αλήθεια είναι πως οι εξελίξεις στον εκπαιδευτικό χώρο σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση είναι ραγδαίες και άμεσες. Σταδιακά όλα τα νέα εργαλεία του Ιστού 2ης γενιάς εμπλέκονται στη διδακτική διαδικασία, έτσι μιλάμε για wiki στην εκπαίδευση, blog στη σχολική αίθουσα και σταδιακά και λιγότερα γνωστά εργαλείο όπως το twitter, το cmap, το mixedink γενικά εργαλεία διαδικτυακής επιχειρηματολογίας και εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Ενημέρωση: 08-06-2011 07:11 | Περισσότερα...

Στις μέρες μας όλο και πιο συχνά ακούμε για τις καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και την εμπλοκή της τεχνολογίας στη σχολική τάξη. Τι ακριβώς όμως σημαίανει καινοτόμο εργαλείο διδασκαλίας; Αρκεί μόνο η επιλογή ενός ενος wiki ή blog;

Ενημέρωση: 07-06-2011 18:38 | Περισσότερα...
Είναι γεγονός πως η εκπαίδευση και η τεχνολογία στις μέρες μας συμβαδίζουν. Οι εκπαιδευτικοί αναζητούν νέους τρόπους εμπλοκής και χρήσης της τεχνολογίας στο σχολειο, αλλά πολλές φορές συναντούν δυσκολίες ή προβληματίζονται για ποιο εργαλείο θα χρησιμοποιήσουν και τι ακριβώς σχέδιο εργασίας θα εκπονήσουν με την τάξη τους.
Ενημέρωση: 06-06-2011 14:23 | Περισσότερα...

Ο Steve Dembo, είναι ένας από τους πολλούς εκπαιδευτικούς που αγκάλιασαν την ιδέα χρήσης των κοινωνικών δικτύων στην σχολική τάξη. Ο ίδιος έχει υπάρξει και εκπαιδευτικός αλλά και διευθυντής στον οργανισμό για την προώθηση και την στρατηγική της μάθησης μέσω κοινωνικών δικτύων.

Ενημέρωση: 02-06-2011 15:03 | Περισσότερα...
 Σελ. 48 από 50: << < > >>