Εκπαίδευση και microblogging
Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.comΤοThingthatthinks.com είναι το προσωπικό ιστολόγιο του Martin Böhringer. Ο Martin Böhringer είναι υποψήφιος διδάκτορας Πληροφοριακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο του Chemnitz της Γερμανίας με βασικό επιστημονικό ενδιαφέρον στη χρήση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση αλλά και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Web 2.0.
Το παρακάτω άρθρο που βρίσκεται στο προσωπικό του ιστολόγιο αναφέρει τρόπους εμπλοκής του microblogging στην εκπαίδευση
Σύμφωνα με τον Martin Böhringer η χρήση αυτών των νέων εργαλείων που βρίσκουν μεγάλη απήχηση στους νέους βοηθάει στην ανάπτυξη μεγαλύτερου ενδιαφέροντος των μαθητών αλλά και την ενεργότερη συμμετοχή τους στη διαδικασία του μαθήματος.
Ένας τρόπος χρήσης του Microblogging που ταιριάζει πολύ και στο χαρακτήρα του εργαλείου είναι αυτό που ο ίδιος ονομάζει «επίβλεψη φοιτητών». Δηλαδή ενθαρρύνει κάθε φοιτητή να κάνει ανάρτηση το άρθρο, βιβλίο, κεφάλαιο, ιστοσελίδα που διαβάζει εκείνη τη στιγμή στο πλαίσιο της δεδομένης εργασίας που του έχει ανατεθεί.
Με τον τρόπο αυτό κάθε φοιτητής δίνει το στίγμα του και αυτό λειτουργεί ως πηγή ανατροφοδότησης, ενίσχυσης του ανταγωνισμού αλλά και του ενδιαφέροντος αφού ανταποκρίνεται στην ανάγκη των νέων να αναφέρουν μέσω των κοινωνικών δικτύων να αναρτούν τι κάνουν ή τι σκέφτονται τη δεδομένη στιγμή.
Συνεχίζει το άρθρο του με την πρόταση χρήσης του microblogging σε κάθε σχέδιο εργασίας ως πηγή ανατροφοδότησης από τον εκπαιδευτικό αλλά και ως ένα μέσο επικοινωνίας.
Ενημέρωση: 20-05-2011 11:15 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα