Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 23 από 50: << < > >>

Τι ζητάμε από τους μαθητές μας όταν γράφουν μια εργασία; Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει το γραπτό τους για να είναι ολοκληρωμένο, σωστό και να διαβάζεται ευχάριστα; Βλέποντας ότι όλο και περισσότερα παιδιά δυσκολεύονται στο γράψιμο, πώς μπορούμε με απλούς κανόνες να τα βοηθήσουμε να διορθώσουν αυτό το πρόβλημα;

Ενημέρωση: 28-05-2014 08:33 (Δημιουργία: 27-05-2014 19:50) | Περισσότερα...

Είναι δυνατόν σήμερα οι μαθητές να είναι ψηφιακοί ιθαγενείς και ταυτόχρονα ψηφιακά απληροφόρητοι; Οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν εφαρμογές instant messaging, παίζουν παιχνίδια, μοιράζονται φωτογραφίες και είναι εν γένει κάνουν πολλά πράγματα παράλληλα. Αλλά ενώ χρησιμοποιούν τα εργαλεία της τεχνολογίας που έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες το 24ωρο, δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν την πραγματικότητα από τη μυθιστοριογραφία, να σκεφτούν κριτικά, να ανιχνεύσουν την εμπορική-διαφημιστική πρόθεση και την ανάλυση των κοινωνικών επιπτώσεων. Όλα τα παραπάνω τους καθιστούν ιδιαίτερα ευάλωτους στη συντριπτική ποσότητα των πληροφοριών στις οποίες έχουν πρόσβαση μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούν.

Ενημέρωση: 23-05-2014 09:14 | Περισσότερα...

Στην εποχή των social media όπου όλα είναι ανοιχτά και διαθέσιμα σε όλους, άμεσα προσβάσιμα με ευκολία και διαφάνεια, το σχολικό περιβάλλον βρίσκεται σε διαρκή αναδιαμόρφωση. Τι μπορεί να μάθει από αυτά τα χαρακτηριστικά των συλλογικών μέσων;

Ενημέρωση: 21-05-2014 07:43 (Δημιουργία: 20-05-2014 19:20) | Περισσότερα...

Το άρθρο που σας προτείνουμε είναι ένας οδηγός για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία στην υπηρεσία της εκπαίδευσης. Ο οδηγός είναι γραμμένος από εκπαιδευτικούς για εκπαιδευτικούς που θέλουν να συνδυάσουν την αγάπη τους για την εκπαίδευση με την αγάπη τους για την τεχνολογία.

Ενημέρωση: 16-05-2014 09:42 | Περισσότερα...

Οι αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία στις ζωές μας είναι εξαιρετικά μεγάλες. Τα παιδιά που μεγαλώνουν με την τεχνολογία δεδομένη και παρούσα σε κάθε πτυχή της ζωής τους, δύσκολα μπορούν να καταλάβουν αυτές τις αλλαγές. Οι μεγαλύτεροι όμως μπορούν εύκολα να κάνουν τις συγκρίσεις.

Ενημέρωση: 30-04-2014 07:28 (Δημιουργία: 29-04-2014 17:02) | Περισσότερα...

Το παιχνίδι είναι καθήκον των παιδιών και αποτελεί τη βασική δραστηριότητά τους ως παιδιά. Παιχνίδι δεν σημαίνει χρόνος χωρίς μάθηση αλλά διασκέδαση με μάθηση.

Ενημέρωση: 28-04-2014 07:33 | Περισσότερα...

Το διαδίκτυο προσφέρει πρόσβαση σε έναν ωκεανό πληροφοριών με το πάτημα μερικών πλήκτρων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος να μην είναι όλες οι πληροφορίες σχετικές ή ακόμα και σωστές και αν κάποιος δεν μπορεί να τις αξιολογήσει μπορεί να μπερδευτεί ή ακόμα και να θέσει και την ζωή του σε κίνδυνο.

Ενημέρωση: 16-04-2014 07:44 (Δημιουργία: 15-04-2014 23:50) | Περισσότερα...
Μία ιστορία βρίσκεται πίσω από καθε μεσο νεό, ψηφιακό ή παραδοσιακο. Το θέατρο, ο κινηματογράφος, η τηλεοραση, ακόμα και οι ειδήσεις όλα εξιστορούν μία ιστορία.
Είναι φυσικότο στοιχείο της μυθοπλασίας αλλά και της αφήγησης να μην λείπει όυτε παό τα ψηφιακά παιχνίδια.
Ενημέρωση: 07-04-2014 07:00 | Περισσότερα...

Η μαζική χρήση των ψηφιακών συσκευών από παιδιά και ενήλικες έχει πλέον επηρεάσει τον τρόπο μάθησης αλλά και επικοινωνίας καθώς και την καθημερινότητα όλων. Είναι εκπαιδευτικό ζητούμενο μαθητές αλλά και φοιτητές να εξοικειωθούν με την χρηστική και επικοινωνιακή διάσταση των ψηφιακών μέσων και να γίνουν ενεργοί χρήστες αλλά και δημιουργοί ψηφιακών προϊόντων.

Ενημέρωση: 31-03-2014 23:47 | Περισσότερα...

Η μετάβαση της αίθουσας διδασκαλίας στην ψηφιακή εποχή έχει και τα καλά της και τα κακά της. Η εύκολη αποθήκευση εγγράφων λ.χ. εμπίπτει στην καλή πλευρά των πραγμάτων. Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας πραγμάτων, όπως η ψηφιακή ιδιότητα του πολίτη (digital citizenship), η πληθώρα των online περισπασμών ή η δαπάνη των ψηφιακών συσκευών βρίσκονται από τη άλλη πλευρά. Όμως όλα τα παραπάνω είναι αμφισβητήσιμα αν οι μαθητές σας δεν έχουν πρόσβαση στις ψηφιακές συσκευές που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε στην τάξη.

Ενημέρωση: 28-03-2014 09:44 | Περισσότερα...

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν καθημερινά πολλά παιδιά στο σχολείο. Μαζί τους το αντιμετωπίζουν και οι δάσκαλοι αλλά και οι γονείς των παιδιών που δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν και πώς να προστατέψουν τα παιδιά τους. Με μία εκδήλωση το χρόνο ή με μία αφίσα κολλημένη σε έναν τοίχο δεν λύνεται το πρόβλημα. Θα πρέπει να υπάρξει μια ολοκληρωμένη και συνεχής προσπάθεια.

Ενημέρωση: 26-03-2014 07:22 (Δημιουργία: 25-03-2014 18:46) | Περισσότερα...

Η χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση αλλά και μία γενικότερη εκπαιδευτική χρήση των παιχνιδιών αυτών είναι κάτι που συμβαίνει την τελευταία δεκαετία. Η ουσιαστική προσφορά των παιχνιδιών αυτών στη μάθηση αλλά και τα οφέλη τους είναι ποικίλα.

Ενημέρωση: 26-03-2014 07:22 (Δημιουργία: 25-03-2014 14:16) | Περισσότερα...

Οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να λαμβάνουν σαφέστερες κατευθυντήριες γραμμές στον απόηχο πολλών πειθαρχικών υποθέσεων, σύμφωνα με εκπαιδευτικά συνδικάτα.

Ενημέρωση: 14-03-2014 10:00 | Περισσότερα...
 Σελ. 23 από 50: << < > >>