Τα 4 επίπεδα εκπαιδευτικών δεδομένων
Η χρήση δεδομένων για την αποτίμηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων δεν είναι κάτι καινούριο. Από τότε που οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν τους μαθητές, οι αξιολογήσεις και τα αποτελέσματα τους χρησιμοποιούνται και από τους μαθητές και από τους καθηγητές (έστω και αόριστα) για να προσδιοριστεί η μετέπειτα πορεία. Τι πρέπει να αναθεωρηθεί περισσότερο; Τι καλύφθηκε / μελετήθηκε καλά;
Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα όπου τα εκπαιδευτικά δεδομένα μπορούν εύκολα να εφαρμοστούν στην τάξη σας είτε χρησιμοποιείτε την τεχνολογία είτε όχι.
- Περιγραφικό επίπεδο: Τι έχει συμβεί; Γεγονότα, στοιχεία, και οποιαδήποτε άλλα δεδομένα που μπορούν να δώσουν μια λεπτομερή εικόνα.
- Διαγνωστικό επίπεδο: Γιατί συνέβη αυτό; Εξετάζοντας τα δεδομένα αξιολογείτε κριτικά το αποτέλεσμα
- Προγνωστικό επίπεδο: Τι θα συμβεί; Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα με βάση διαφορετικά στοιχεία.
- Ρυθμιστικό επίπεδο: Τι πρέπει να κάνω; Πώς μπορεί να επιτευχθεί ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα μέσω της χρήσης συγκεκριμένων στοιχείων;