Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Έρευνες
Η εκπαιδευτική χρήση του Twitter αλλά και γενικότερα των μικροϊστολογίων δημιούργησε όπως ήταν αναμενόμενο και μία ιδιότυπη "εκπαιδευτική" διάλεκτο συντομέυσεων. Ενημέρωση: 24-10-2012 08:24 (Δημιουργία: 23-10-2012 22:16) | Περισσότερα...
Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσιάζουμε, μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η ολοένα και αυξανόμενη ηλικία των δασκάλων της. Η έρευνα έγινε ανάμεσα σε 34 χώρες, 21 από τις οποίες είναι κράτη-μέλη της ΕΕ. Ενημέρωση: 24-09-2012 08:03 (Δημιουργία: 23-09-2012 17:28) | Περισσότερα...
Χρησιμοποιούμε αρκετά κοινωνικά δίκτυα (αν όχι πολλά), αλλά σε ποιο ανεβάζουμε το περισσότερο υλικό; Και αυτό το υλικό που ανεβάζουμε, το έχουμε δημιουργήσει εμείς ή το βρίσκουμε από αλλού; Μήπως τελικά έχει επικρατήσει η λογική του...retweet; Ενημέρωση: 17-09-2012 08:48 (Δημιουργία: 16-09-2012 11:07) | Περισσότερα...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υποχρησιμοποιούνται από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που μελετά τα social media και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα στην οποία ερωτήθηκαν 1.187 πανεπιστημιακοί υπάλληλοι πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2012 και συγκεντρώνει στοιχεία τριών ετών.
Πόσο χρονών είναι άραγε οι χρήστες των κοινωνικών μέσων; Έχει διαφορά η ηλικία αυτών που χρησιμοποιούν το Facebook από αυτούς που χρησιμοποιούν το Twitter; Ποιο φύλο υπερισχύει; Ενημέρωση: 28-08-2012 06:32 (Δημιουργία: 27-08-2012 16:03) | Περισσότερα...
Πώς θα είναι άραγε η ανώτατη εκπαίδευση το 2020; Θα έχει καμία σχέση με τη σημερινή εικόνα που βλέπουμε εμείς ή θα είναι τελείως διαφορετική; Το πιθανότερο είναι να είναι διαφορετική αλλά μπορούμε να πούμε ότι έχουμε πάρει ήδη μια...γεύση της αλλαγής! Ενημέρωση: 30-07-2012 08:16 (Δημιουργία: 29-07-2012 10:48) | Περισσότερα...
Το σχολείο, ως θεσμός αλλά και ως χώρος μάθησης και εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει πολύ προκειμένου να καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και να διατηρήσει έτσι το μορφωτικό και παιδευτικό του ρόλο.
Τα ευρήματα της μελέτης από το Πανεπιστήμιο του Salford, ότι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσουν το άγχος και να κάνουν τους χρήστες να αισθάνονται ανασφαλείς, δεν αναιρεί κατ’ ανάγκην τη χρησιμότητα αυτών των νέων σε ηλικία εργαλείων της επικοινωνίας. Η κινητήρια δύναμη πίσω από τα social media είναι ο δημοκρατικός χαρακτήρας τους, καθώς επιτρέπει στους χρήστες τους να εκφραστούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο. Υπό αυτή την έννοια, το άβαταρ είναι μια νοητή προέκταση του πραγματικού μας εαυτού, επιτρέποντας στους ανθρώπους να δικτυωθούν και να μοιραστούν ιδέες.
Έχετε αναρωτηθεί γιατί μας αρέσει να περνάμε αρκετές ώρες καθημερινά στο facebook και σε ανάλογα κοινωνικά δίκτυα; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος; Και αν υπάρχει, μήπως δεν είναι τόσο αθώος όσο θέλουμε να νομίζουμε; Ενημέρωση: 11-07-2012 08:11 (Δημιουργία: 10-07-2012 21:13) | Περισσότερα...
Οι σημερινοί έφηβοι είναι digital natives, δηλαδή γεννήθηκαν..συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Μάλιστα τα ποσοστά των εφήβων που έχουν προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα ολοένα και αυξάνονται και παρόλα τα μελανά σημεία των δικτύων αυτών, οι έφηβοι τα βλέπουν θετικά. Ενημέρωση: 27-06-2012 06:44 (Δημιουργία: 26-06-2012 20:24) | Περισσότερα...
Η τεχνολογία είναι ένα σπουδαίοι εργαλείο σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Ο τρόπος που χρησιμοποιείται μπορεί να την μετατρέψει σε ένα δυναμικό εργαλείο μάθησης ή απλά σε ένα εποπτικό μέσο παρακολούθησης.
Το ότι οι νέοι αγαπούν την τεχνολογία και όλες τις νέες εφαρμογές που τους δίνουν νέες δυνατότητες επικοινωνίας και έκφρασης είναι αναμφισβήτητο γεγονός.
Ωστόσο, πιστεύουν πως η τεχνολογία και τα νέα γνωστικά πεδία που δημιουργούνται γύρω από αυτή μπορούν να δημιουργήσουν και ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης; Ενημέρωση: 18-06-2012 11:03 (Δημιουργία: 17-06-2012 22:15) | Περισσότερα...
Η εξάπλωση του διαδικτύου αλλά και των "νέων κοινωνικών μέσων" παγκοσμίως είναι γεγονός. Τα κοινωνικά μέσα πρόσθεσαν την κοινωνική αλληλεπίδραση των χρηστών αλλά και την ενεργή συμμετοχή τους στη δημιουργία και την ανάρτηση περιεχομένου στο διαδίκτυο.
|