Τα Πανεπιστήμια παραμελούν τα social media σε μεγάλες κρίσεις.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υποχρησιμοποιούνται από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που μελετά τα social media και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα στην οποία ερωτήθηκαν 1.187 πανεπιστημιακοί υπάλληλοι πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2012 και συγκεντρώνει στοιχεία τριών ετών.
Κατά τη διάρκεια κρίσεων, το 56% των ερωτηθέντων θεωρούν πως τα σχολεία τους δεν χρησιμοποιούν τα social media πολύ έως καθόλου, ενώ για το 22% τα σχολεία τους στράφηκαν προς τα social media αρκετά ή σε μεγάλο βαθμό. Ο τελευταίος αριθμός αυξήθηκε κατά 4% κατά το προηγούμενο έτος ενώ το ποσοστό που δήλωσε πως ο εργοδότης του παραμελεί τα social media σε κρίσεις μειώθηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες το διάστημα 2010 - 2012.
Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη το 20%των ερωτηθέντων θεωρούν πως στις σχολές δεν παροτρύνονται καθόλου οι φοιτητές να χρησιμοποιούν τα social media, ενώ μόλις το 2 % πιστεύει πως τα σχολεία τους ήταν αποτελούν μοντέλο επιτυχίας για την κοινωνική δικτύωση. Η Alicia Westberry, από το Macon State College στη Γεωργία, ανησυχεί ότι είναι πολύ υψηλό το ποσοστό των κολεγίων που δεν χρησιμοποιούν τα social media για τη διαχείριση κρίσεων. «Το να ελέγξω το Facebook μου είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που κάνω το πρωί. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε έκτακτη είδηση για τη σχολή μου, μπορώ να τη δω γρήγορα στη σελίδα Facebook του Πανεπιστημίου μου». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο διαδεδομένα που απλά δεν έχει κανένα νόημα να μην τα χρησιμοποιείς».