Twitteracy μία νέα μορφή γραπτής έκφρασης


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com



Η εκπαιδευτική χρήση του Twitter αλλά και γενικότερα των μικροϊστολογίων δημιούργησε όπως ήταν αναμενόμενο και μία ιδιότυπη "εκπαιδευτική" διάλεκτο συντομέυσεων.


Έκτός όμως από την ιδιαίτερη διάλεκτο, το Twitter απέκτησε και ένα φανατικό εκπαιδευτικό κοινό που μέσα από εκπαιδευτικές δράσεις και δραστηριότητες σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης υποστηρίζει πως το Twitter και η χρήση τους από μαθητές και φοιτητές βελτιώνει τις επιδόσεις τους. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο άρθρο που ακολουθεί η Christina Greenhow, επίκουρη καθηγήτρισ ατο Πανεπιστήμιο του Michigan υποστηρίζει πως το τρίμηνο που οι φοιτητές της δημιουργησαν έναν λογαριασμό στο Twitter για το μάθημα βελτίωσαν και τους βαθμούς τους αλλά και την επίδοσή τους αφού ήταν πιο ενεργοί και συμμετοχικοί στη διαδικασία του μαθήματος, των εργασίων και της έρευνας και βέβαια παρουσίαζαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η ίδια θεωρεί πως το συγκεκριμένο μικρο-ιστολόγιο αποτελεί μία νέα μορφή έκφρασης προφορικού λόγου αλλά και μία νέα μορφή ψηφιακού γραμματισμού ιδιαίτερα για τους νέους. Η χρήση του Twitter στην εκπαίδευση αυξάνεται συνεχώς και όλο και πιο συχνά εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες παρουσιάζουν τον τρόπο και τη μεθοδολογία που ακολούθυησαν προκειμένου να εντάξουν το Twitter σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες.



Ενημέρωση: 24-10-2012 08:24 (Δημιουργία: 23-10-2012 22:16) | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες