Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Έρευνες
Το Διαδίκτυο φέρνει τόσες πολλές πληροφορίες στη διάθεσή μας, ενώ κάνει την έρευνα μια πιο γρήγορη διαδικασία. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε πιο εύκολα με παλιούς φίλους και να κάνουμε νέες γνωριμίες. Στον εκπαιδευτικό χώρο, διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την δουλειά του εκπαιδευτικού στην τάξη και καθιστά τους μαθητές πιο έξυπνους. Το εύχρηστο infographic παρουσιάζει του τρόπους με τους οποίους το διαδίκτυο έχει κάνει τα παιδιά εξυπνότερα.
Μια νέα έρευνα που σκοπό έχει τον εντοπισμό στη διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια Wikipedia των προσώπων με την μεγαλύτερη επιρροή διεθνώς κατέληξε σε, αν μη τι άλλω, εντυπωσιακά αποτελέσματα. Στην κορυφή των δύο σχετικών λιστών (οι οποίες διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τη μεθοδολογία κατάταξης) βρίσκονται ο Σουηδός φυσιοδίφης του 18ου αιώνα Κάρολος Λινναίος, ο «πατέρας» της σύγχρονης ταξινόμησης των φυτών και των ζώων, και ο Αδόλφος Χίτλερ.
Ομάδα αμερικανών επιστημόνων αναφέρει με δημοσίευσή της στο επιστημονικό έντυπο «Journal of the American Osteopathic Association», ότι εντόπισε «πολλά λάθη» και μη επικαιροποιημένα στοιχεία στο 90% των διαδικτυακών αναρτήσεων της Wikipedia σχετικά με τις δέκα πιο συχνές παθήσεις στις ΗΠΑ. Οι επιστήμονες ανέλαβαν να «ξεσκονίσουν» άρθρα στα οποία συμπεριλαμβάνονταν η οστεοαρθρίτιδα, ο πόνος στη μέση και το άσθμα.
Όλο και πιο συχνά αναφερόμαστε στα παιδιά αυτής της εποχής ως «αφηρημένη» γενιά και αυτό οφείλεται στο ότι συγκεντρώνονται με πολύ μεγάλη δυσκολία και για πολύ λιγότερο χρόνο. Ειδικά με την τεχνολογία η δυσκολία συγκέντρωσης των μαθητών αυξάνεται και χρειάζεται άμεσα κάποιος τρόπος να μειωθεί η ταχύτητα με την οποία κινούνται ανάμεσα στα θέματα. Ενημέρωση: 14-05-2014 07:17 (Δημιουργία: 13-05-2014 19:19) | Περισσότερα...
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Baley το Facebook βοηθάει σημαντικά τους φοιτητές στη διαδικασία της μάθησης καθώς τους μετατρέπει από ανώνυμους θεατές σε μια κοινότητα ενεργών σπουδαστών.
Ένας στους πέντε καθηγητές έχει πέσει θύμα «κακοποίησης» μέσω των social media από γονείς και μαθητές σύμφωνα με έρευνα του NASUWT (National Association of Schoolmasters/Union of Women Teachers). Ενημέρωση: 25-04-2014 10:04 (Δημιουργία: 25-04-2014 00:23) | Περισσότερα...
Η γενιά της νέας χιλιετίας (Millennials) δηλώνει πως «αγαπά» το περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες (user generated content). Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Ipsos MediaCT, Crowdtap & the Social Media Advertising Consortium, οι νεότεροι χρήστες φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από μια ομάδα συνομηλίκων τους.
Πρόσφατα το διαδίκτυο έκλεισε τα 25 του χρόνια και όλοι είδαμε αφιερώματα και αναλύσεις για το πώς ήταν στο παρελθόν αλλά και για το τι μας φέρνει στο μέλλον. Παράλληλα αναρωτηθήκαμε πώς θα είναι στο μέλλον και άλλοι τομείς που επηρεάζονται από την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και η εκπαίδευση. Ενημέρωση: 09-04-2014 08:09 (Δημιουργία: 08-04-2014 19:52) | Περισσότερα...
Σίγουρα η τεχνολογία και οι ηλεκτρονικές συσκευές είναι πάρα πολύ χρήσιμες στην εκπαίδευση αλλά αρκετοί γονείς και εκπαιδευτικοί ανησυχούν μήπως τα παιδιά τώρα είναι παραπάνω ώρες από ότι πρέπει στην...πρίζα. Ενημέρωση: 19-03-2014 08:09 (Δημιουργία: 18-03-2014 21:47) | Περισσότερα...
Η διαδικτυωμένη κοινωνία και η καλή χρήση της τεχνολογίας μπορούν να αλλάξουν τις ζωές των πολιτών προς το καλύτερο και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας. Με αυτό το συμπέρασμα συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος σχετικής έρευνας από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ELTRUN.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από το Πανεπιστήμιο του Phoenix πολλοί εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση στην προσωπική τους ζωή για να συνδεθούν και να επικοινωνούν με φίλους και συναδέλφους, αλλά δεν έχουν ενσωματώσει τις τεχνολογίες αυτές σε αλληλεπιδράσεις με μαθητές και γονείς, λόγω ανησυχιών σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις τους.
Πλέον τα σχολεία δεν είναι μόνο διάβασμα και εργασίες αλλά είναι και αλληλεπίδραση μέσω νέων τεχνολογικών εργαλείων. Αυτή η αλληλεπίδραση δημιουργεί νέες σχέσεις μεταξύ μαθητών και δασκάλων οι οποίες δεν είναι πάντα θετικές, καθώς ο ηλεκτρονικός σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πρόβλημα που αποδεικνύεται πολύ δύσκολο στην αντιμετώπιση. Ενημέρωση: 15-01-2014 08:23 (Δημιουργία: 14-01-2014 09:36) | Περισσότερα...
Τον τελευταίο καιρό οι ερευνητές παρατηρούν μία τάση φυγής από το Facebook, κυρίως από τους μεγαλύτερους σε ηλικία εφήβους (16-18 ετών), κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και από μια τελευταία έρευνα που ήρθε στην δημοσιότητα πρόσφατα. Για την ακρίβεια οι έφηβοι, όχι απλά μεταπηδούν σε άλλες πλατφόρμες, αλλά δεν θέλουν να έχουν και καμία σχέση μαζί του. Ενημέρωση: 30-12-2013 08:49 (Δημιουργία: 28-12-2013 23:02) | Περισσότερα...
|