Οι εκπαιδευτικοί αποφεύγουν τα social media στην τάξη σύμφωνα με έρευνα


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από το Πανεπιστήμιο του Phoenix πολλοί εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση στην προσωπική τους ζωή για να συνδεθούν και να επικοινωνούν με φίλους και συναδέλφους, αλλά δεν έχουν ενσωματώσει τις τεχνολογίες αυτές σε αλληλεπιδράσεις με μαθητές και γονείς, λόγω ανησυχιών σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις τους.


1.005 εκπαιδευτικοί πλήρους απασχόλησης ερωτήθηκαν για τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα social media. To 80% αυτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα social media για προσωπική ή επαγγελματική χρήση, αλλά μόνο το 18% είπαν ότι τα είχαν ενσωματώσει στις τάξεις τους. Κάτι παραπάνω από το ήμισυ των εκπαιδευτικών μάλιστα δήλωσε ότι δεν είχε σκοπό να χρησιμοποιήσει τα social media με τους μαθητές τους, ενώ περίπου το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν είχαν ακόμη χρησιμοποιήσει social media στις τάξεις τους, αλλά ήθελαν να το κάνουν.


 


Το 80% των ερωτηθέντων εκπαιδευτικών ανησυχούν για τα αρνητικά αποτελέσματα που προκύπτουν από τη χρήση των social media, ενώ 34% των δασκάλων που χρησιμοποιούν τα social media δήλωσαν ότι είχαν βιώσει τέτοιες επιπτώσεις. Διαβάστε περισσότερα για τα αποτελέσματα της έρευνας στο άρθρο που ακολουθεί…



Ενημέρωση: 17-01-2014 10:53 | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες