Η νέα γενιά «αγαπά» το user generated content των social media! [infographic]


Κατηγορία: Έρευνες
Συνεισφορά: Μαριάνα Πουτακίδου - marpout@gmail.com


Η γενιά της νέας χιλιετίας (Millennials) δηλώνει πως «αγαπά» το περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες (user generated content). Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Ipsos MediaCT, Crowdtap & the Social Media Advertising Consortium, οι νεότεροι χρήστες φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από μια ομάδα συνομηλίκων τους.


Για την έρευνα ρωτήθηκαν 839 millennials (18-36 ετών) και βρέθηκε ότι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 18 ώρες την ημέρα σε διάφορα media. Από τις πληροφορίες που λαμβάνουν το 30% είναι user-generated περιεχόμενο, το 33% είναι από παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο) και το 37% ανήκει σε «άλλα μέσα».

 

 

 

Η μελέτη διαπιστώνει ότι το 71% των millennials χρηστών αναζητά πληροφορίες σε πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων με κυριότερα το Facebook, το Twitter και το Pinterest, πιθανόν λόγω της ευκολίας με την οποία το περιεχόμενο μπορεί να μοιραστεί σε φίλους και ακόλουθους.



Ενημέρωση: 11-04-2014 10:31 | Αρχείο Κατηγορίας Έρευνες