Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 37 από 50: << < > >>

Πολλές φορές μέσα από τα άρθρα που παρουσιάζονται τονίζουμε την ανάγκη για προσοχή στο περιεχόμενο που ανεβάζουμε στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά με την έκταση της χρήσης τους.

Ενημέρωση: 02-05-2012 08:21 (Δημιουργία: 01-05-2012 19:08) | Περισσότερα...

Η εκπαίδευση πάντα ακολουθούσε τον ρυθμό ανάπτυξης της κοινωνίας αλλά και την εξέλιξη των γνώσεων και των παιδαγωγικών θεωριών που συντελούνταν, με αποτέλεσμα μέσα σε δύο δεκαετίες να έχει αλλάξει αρκετά από την παραδοσιακή μορφή εκπαίδευσης που πολλοί από εμάς γνώρισαν ειδικά τα πρώτα χρόνια.

Ενημέρωση: 30-04-2012 07:20 (Δημιουργία: 26-04-2012 10:28) | Περισσότερα...

Με τα δεκάδες κοινωνικά δίκτυα που υπάρχουν διαδικτυακά να διεκδικούν την προσοχή μας, είναι φυσικό να μην μπορούμε να επιλέξουμε κάποιο και να....αφοσιωθούμε σε αυτό!Μήπως δεν έχετε αρκετές πληροφορίες για να επιλέξετε;

Ενημέρωση: 24-04-2012 07:20 (Δημιουργία: 23-04-2012 21:52) | Περισσότερα...

Το Βατικανό και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα την ψηφιοποίηση 1,5 εκατομμυρίου σελίδων αρχαίων κειμένων που βρίσκονται στις βιβλιοθήκες τους, κείμενα που χρονολογούνται από τον 16ο αιώνα και παλαιότερα.

Ενημέρωση: 20-04-2012 08:54 (Δημιουργία: 17-04-2012 14:57) | Περισσότερα...

Τα διαδικτυακά μαθήματα που προσφέρουν πλέον πολλά πανεπιστήμια κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι η απόσταση που μηδενίζεται, με αποτέλεσμα να προτιμώνται από πολλούς!

Ενημέρωση: 17-04-2012 07:18 (Δημιουργία: 16-04-2012 17:22) | Περισσότερα...

Έχουμε ακούσει ότι το διαδίκτυο μας κάνει πιο κοινωνικούς. Έχουμε ακούσει ότι το διαδίκτυο μας κάνει πιο μορφωμένους. Πιο ανοικτόμυαλους. Μας κάνει όμως και πιο τίμιους;

Ενημέρωση: 16-04-2012 09:38 (Δημιουργία: 15-04-2012 18:24) | Περισσότερα...

Τα ψηφιακά μέσα έχουν κατακτήσει τη ζωή μας και βέβαια μετά τη δημιουργία και τη μαζική εξάπλωση του Ιστού 2ης γενιάς και της συμμετοχικότητας που πρεσβεύει σίγουρα αλλάζουν και τον τρόπο σκέψης μας.

Ενημέρωση: 12-04-2012 07:22 (Δημιουργία: 11-04-2012 12:35) | Περισσότερα...

Κάποτε οι μαθητές έπρεπε να μαθαίνουν κάποια γεγονότα «απέξω», να τα αποστηθίζουν για να έχουν κάποιες γνώσεις, να ξέρουν κάποια βασικά πράγματα. Πλέον, με το διαδίκτυο όπου όλα μπορούν να βρεθούν με ένα κλικ είναι αυτό απαραίτητο; Και όμως μπορεί να είναι!

Ενημέρωση: 11-04-2012 08:58 (Δημιουργία: 10-04-2012 20:20) | Περισσότερα...

Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά η Όπρα αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης χρήσης και των social media. Ακόμα και αν δεν κάνετε την ίδια δουλειά, μπορείτε να πάρετε κάποια tips και να τα εφαρμόσετε και εσείς με τη σειρά σας.

Ενημέρωση: 09-04-2012 08:48 (Δημιουργία: 08-04-2012 16:49) | Περισσότερα...
Σε πολλές αναρτήσεις και άρθρα που έχουν δημοσιευθεί αναφέρεται η γνώμη των εκπαιδευτικών, των γονέων ή και των επίσημων κρατικών φορέων για τη χρήση και την ένταξη των νέων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης. Σπάνια αναφέρεται η γνώμη των φοιτητών και πως οι ίδιοι θα ήθελαν να χρησιμοποιείται η τεχνολογία στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο.
Ενημέρωση: 06-04-2012 01:19 | Περισσότερα...

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου Νέο παράθυρο μας με τους 22 λόγους για να ξεκινήσει ένας φοιτητής μια επιχείρηση ενώ είναι ακόμα στο πανεπιστήμιο, παρουσιάζουμε σήμερα 11 νέους ανθρώπους, επιχειρηματίες οι οποίοι κάνουν την διαφορά στα κοινωνικά μέσα.

Ενημέρωση: 05-04-2012 07:31 (Δημιουργία: 04-04-2012 18:11) | Περισσότερα...

Με το διαδίκτυο και τα νέα μέσα έχουμε καταλήξει να θεωρούμε κάτι φυσιολογικό το να δίνουμε τα προσωπικά μας στοιχεία στη (διαδικτυακή) δημοσιότητα. Όχι μόνο το θεωρούμε φυσιολογικό αλλά θα συνεχίσουμε και να το κάνουμε με την θέλησή μας.

Ενημέρωση: 04-04-2012 07:47 (Δημιουργία: 03-04-2012 22:49) | Περισσότερα...

Τα φοιτητικά χρόνια σε πολλούς φαντάζουν σαν ένα απέραντο γλέντι αλλά για άλλους είναι η κατάλληλη εποχή για να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση! Ο χρόνος είναι περισσότερος, οι ιδέες πολλές και η τεχνολογία πολύτιμος βοηθός!

Ενημέρωση: 03-04-2012 07:17 (Δημιουργία: 02-04-2012 21:19) | Περισσότερα...
 Σελ. 37 από 50: << < > >>