Τι τελικά πρέπει να εμπεριέχει ένα μάθημα γραμματισμού στα ψηφιακά μέσα;
Τα ψηφιακά μέσα έχουν κατακτήσει τη ζωή μας και βέβαια μετά τη δημιουργία και τη μαζική εξάπλωση του Ιστού 2ης γενιάς και της συμμετοχικότητας που πρεσβεύει σίγουρα αλλάζουν και τον τρόπο σκέψης μας.
Θέλοντας να εντάξουμε την τεχνολογία και γενικότερα τα ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση σε κάθε βαθμίδας της πολλές φορές δημιουργούνται ερωτήματα για το τί ακριβώς επιδιώκουμε να διδάξουμε και σε ποιες ακριβώς δεξιότητες θέλουμε να εξοικοιώσουμε τους μαθητές και μελλοντικούς φοιτητές. Στο άρθρο της η Barbara Fister ουσιαστικά αναπτύσσει τον προβληματισμό της πάνω στο τι αποτελεί ένα ουσιαστικό μάθημα ψηφιακού γραμματισμού και γραμματισμού στα παραδοσιακά και νέα μέσα. Ο κύριος προβληματισμός του άρθρου έγκειται στο τι είναι εκπαιδευτικά και παιδαγωικά παοδεκτό και το δεν είναι καθώς και στον τρόπο που θα πρέπει να εξασκηθούν οι μαθητές να αξιολογούν και να αναζητούν τις πληροφορίες στις "σχολικά" αποδεκτές ψηφιακές εφαρμογές της Wikipedia και της μηχανής αναζήτησης της Google.