Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Άρθρα
Η Microsoft ανακοίνωσε το νέο κοινωνικό της δίκτυο, So.cl, απευθυνόμενο κυρίως σε μαθητές και σπουδαστές. Αφού παρέμεινε σε beta έκδοση και δοκιμάστηκε από φοιτητές και μαθητές για αρκετούς μήνες, ανοίγει τις πύλες του για όλους τους χρήστες.
Μετά από τις ικανότητες και γνώσεις που πρέπει να έχει κάθε δικτυωμένος φοιτητής, έρχονται τα αντίστοιχα και για τον δικτυωμένο καθηγητή. Κάθε καθηγητής που φιλοδοξεί να περάσει στην διαδικτυακή εκπαίδευση, πρέπει να γνωρίζει κάποια βασικά πράγματα. Ενημέρωση: 22-05-2012 08:00 (Δημιουργία: 21-05-2012 16:42) | Περισσότερα...
Οι πιο αντικοινωνικοί άνθρωποι! Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά οι άνθρωποι που είναι πίσω από τα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα της εποχής θεωρούν τους εαυτούς τους (και συμφωνούν και οι υπόλοιποι) κλειστούς και αντικοινωνικούς. Ενημέρωση: 17-05-2012 08:16 (Δημιουργία: 16-05-2012 17:50) | Περισσότερα...
Πολλοί αναρωτιούνται τι ικανότητες θα πρέπει να έχουν πριν γραφτούν σε ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Τα διαδικτυακά μαθήματα δεν απαιτούν κάποιες πολύ εξειδικευμένες γνώσεις υπολογιστών οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας! Ενημέρωση: 16-05-2012 08:44 (Δημιουργία: 15-05-2012 16:33) | Περισσότερα...
Όπως σε όλα τα πράγματα που εμφανίζονται κατά καιρούς στην τεχνολογία και στην κοινωνία γενικότερα, έτσι και στα social media, γρήγορα έρχονται κάποιοι άνθρωποι που δηλώνουν ειδικοί και δίνουν συμβουλές!
Τα κινητά τηλέφωνα συνήθως απαγορεύονται μέσα στην τάξη καθώς θεωρούνται ως παράγοντες....αποσταθεροποίησης της προσοχής! Πλέον όμως μπορούν κάλλιστα να ενσωματωθούν στο μάθημα. Ενημέρωση: 14-05-2012 08:46 (Δημιουργία: 13-05-2012 13:34) | Περισσότερα...
Τα συλλογικά μέσα και τα συλλογικά εργαλεία αναπτύσσονται, εξελίσσονται και βέβαια χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό από νέους, έφηβους ακόμα και παιδιά. Η πραγματικότητα αυτή είναι και ο βασικός λόγος που θα πρέπει να εξετάζεται και να ερευνάται η μαθησιακή τους προέκταση. Ενημέρωση: 10-05-2012 09:58 (Δημιουργία: 09-05-2012 23:59) | Περισσότερα...
Όσοι έχουν διδάξει σε τάξη και έχουν πάρει σχόλια από τους μαθητές/φοιτητές τους σίγουρα θα έχουν βρεθεί πολλές φορές προ εκπλήξεως με αυτά που διάβασαν. Και πολλοί αναρωτιούνται: Πρέπει οι μαθητές να αξιολογήσουν τους δασκάλους τους; Μπορούν να το κάνουν; Ενημέρωση: 10-05-2012 08:52 (Δημιουργία: 09-05-2012 20:24) | Περισσότερα...
Η τεχνολογία τρέχει με γοργούς ρυθμούς και όλοι παλεύουν να την ακολουθήσουν. Η εκπαίδευση φαίνεται όμως ότι δεν τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά στην...κούρσα ταχύτητας παρά το γεγονός ότι οι προσπάθειες είναι πολλές και αξιόλογες. Ενημέρωση: 09-05-2012 08:21 (Δημιουργία: 08-05-2012 18:30) | Περισσότερα...
Λέμε συνέχεια για τα κοινωνικά δίκτυα και για τις διαδικτυακές κοινότητες και έχουμε καταλήξει να ξέρουμε τις πιο περίπλοκες ορολογίες σαν να είναι η μητρική μας γλώσσα. Φαίνεται όμως ότι μερικές φορές ξεχνάμε τα βασικά: Γιατί χρειαζόμαστε τις κοινότητες; Ενημέρωση: 08-05-2012 07:20 (Δημιουργία: 07-05-2012 18:29) | Περισσότερα...
Η εμφάνιση και η σταδιακή εξάπλωση των συνεργατικών μέσων όπως τα ιστολόγια, τα wikis και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν επηρεάσει τον τρόπο επικοινωνίας μας αλλά και αλληλεπίδρασης με τους άλλους γύρω μας. Στην εποχή μας η επικοινωνία χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμεσότητα.
Η τεχνολογία προσφέρει πολλά στην εκπαιδευτική διαδικασία, το έχουμε τονίσει πολλές φορές. Καθώς όμως χρησιμοποιούμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας είναι ορατός ο κίνδυνος οι μαθητές να μην προσέχουν και πολύ στο μάθημα! Ενημέρωση: 07-05-2012 08:04 (Δημιουργία: 07-05-2012 00:02) | Περισσότερα...
Το γεγονός πως τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εισβάλει στην καθημερινότητά μας έχει αναφερθεί πολλές φορές σε πολλές μας αναρτήσεις. Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι πραγματικότητα ενήλικοι και ανήλικοι επικοινωνούν με τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο εκάστοτε κοινωνικό δίκτυο που επιλέγουν. Είναι ωστόσο η προσωπική διαδικτυακή παρουσία εκπαιδευτικού και μαθητή κάτι που μπορεί να ενταχθεί στη μαθησιακή διαδικασία; Ενημέρωση: 04-05-2012 06:35 (Δημιουργία: 03-05-2012 22:01) | Περισσότερα...
|