Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 2 από 42: << < > >>

Ο πιο σίγουρος τρόπος για να είμαστε σίγουροι ότι τα παιδιά μας και οι μαθητές μας έχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να αντιμετωπίσουν κάθε ηλεκτρονική απειλή, είναι να τους μάθουμε τα μυστικά των υπολογιστών με κάθε λεπτομέρεια, από νωρίς!

Ενημέρωση: 26-07-2018 06:44 | Περισσότερα...

Η επιμόρφωση και η κατάρτιση των εκπαιδευτικών κάθε ειδικότητας και κλάδου αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα τόσο για την παροχή ποιοτικης εκπαίδευσης όσο και για τη συνεχή επιμόρφωση και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των μαθητών.

Ενημέρωση: 24-07-2018 15:29 | Περισσότερα...

Από μικρά παιδιά, οι ιστορίες αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της διασκέδασής μας αλλά και της διαδικασίας του να μάθουμε κάτι. Πόσα και πόσα μηνύματα δεν πέρασαν οι γονείς μας και οι δάσκαλοί μας μέσω "φανταστικών" ιστοριών; Γιατί αυτό να αλλάξει λοιπόν όταν πρόκειται για θέματα του σχολείου;

Ενημέρωση: 12-07-2018 07:41 | Περισσότερα...

Αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις! Η ικανότητα άλλωστε να μπορείς να συνεργαστείς με τους διπλανούς σου -συμμαθητές, συναδέλφους, συνεργάτες- είναι περιζήτητη στο εργασιακό περιβάλλον τα τελευταία χρόνια, οπότε και οι εκπαιδευτικοί είναι "υποχρεωμένοι" να τη μαθαίνουν και στους μαθητές τους. 

Ενημέρωση: 05-07-2018 06:24 | Περισσότερα...

Η μοντέρνα τάξη είναι εξαιρετικά διαφορετική από εκείνη των παλαιότερων ετών. Η τεχνολογία και όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές που έχουν μπει πλέον στην καθημερινότητα των μαθητών αποτελούν ταυτόχρονα εργαλεία αλλά και εμπόδια και για τους καθηγητές αλλά και για την εκπαιδευτική διαδικασία. 

Ενημέρωση: 28-06-2018 06:49 | Περισσότερα...

Μπορεί τα τεχνολογικά εργαλεία να λύνουν τα χέρια των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών σε πολλές περιπτώσεις αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κύρια "δουλειά" γίνεται μέσα στην τάξη, με την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Και είναι σημαντικό να υπάρχει ηρεμία μέσα σε αυτήν.

Ενημέρωση: 21-06-2018 06:47 | Περισσότερα...

Μπορεί οι γονείς να μην βρίσκονται μέσα στην τάξη μαζί με τα παιδιά τους, άρα ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία να μην είναι άμεσος, αλλά αποτελούν σημαντικό πυλώνα στήριξης και προς τα παιδιά και προς τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Η στενή συνεργασία μαζί τους μπορεί να βοηθήσει και τις τρεις πλευρές (εκπαιδευτικούς-γονείς-μαθητές) να συνεννοηθούν και να αποδώσουν καλύτερα. 

Ενημέρωση: 14-06-2018 07:00 | Περισσότερα...

Το βίντεο, εδώ και πολύ καιρό, έχει βρει τη θέση του στις σχολικές τάξεις. Αποτελεί ένα πρώτης τάξεως εργαλείο, που ενεργοποιεί παραπάνω από μία αισθήσεις των μαθητών και κάνει ακόμα και τα πιο δύσκολα θέματα πιο εύκολα κατανοητά. 

Ενημέρωση: 24-05-2018 06:56 | Περισσότερα...

Σιγά σιγά πάμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τί καταφέραμε τους μήνες που προηγήθηκαν. Αναρωτιόμαστε αν οι μαθητές μας έμειναν ικανοποιημένοι, αν τους δώσαμε όλα αυτά που μπορούσαμε, αν τελικά όλα αυτά τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε είχαν κάποιο αποτέλεσμα.  

Ενημέρωση: 17-05-2018 07:49 | Περισσότερα...

Η έννοια της κατασκευής αλλά και της σταδιακής δημιουργίας είναι αλληλένδετα συνδεδεμένη με τη διαδικασία μάθησης κυρίως γιατί εμπλέκει σωματικά αλλά και πνευματικά τον δημιουργό με την πορεία εξέλιξης και ολοκλήρωσης της κατασκευής του.

 

Ενημέρωση: 08-05-2018 10:51 | Περισσότερα...

Το διαδίκτυο δεν έχει μόνο θετικές πλευρές. Αντιθέτως έχει και πολύ αρνητικές που, αν δεν μάθουμε να τις βλέπουμε και να τις ξεχωρίζουμε, μπορεί να έχουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά μας, ιδιαίτερα δε αν βρίσκονται στην ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας. 

Ενημέρωση: 26-04-2018 06:52 | Περισσότερα...

Πρόκειται για μία καθημερινή μάχη των εκπαιδευτικών: Πώς να κάνουν το μάθημά τους πιο ενδιαφέρον, πώς να το κάνουν πιο...παιχνιδιάρικο ώστε οι μαθητές (αλλά και οι ίδιοι-ας μην κρυβόμαστε) να συμμετέχουν με μεγαλύτερη όρεξη. 

Ενημέρωση: 19-04-2018 06:47 | Περισσότερα...

Τα διαδικτυακά μαθήματα έχουν για πολλούς ένα σημαντικό μειονέκτημα: Δεν έχουν την διαπροσωπική επαφή μεταξύ φοιτητών και διδασκόντων, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί και ως η ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτή η έλλειψη της διαπροσωπικής επαφής, offline, οδηγεί στη λεγόμενη ψηφιακή απομόνωση, χαρακτηριστικό των καιρών που ζούμε, με την επικράτηση της τεχνολογίας σε διάφορους τομείς της ζωής μας.

Ενημέρωση: 12-04-2018 06:56 | Περισσότερα...
 Σελ. 2 από 42: << < > >>