Τι σχέση μπορεί να έχει ένα reality με ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον;
Υπάρχει άραγε κάτι που συνδέει ένα μαγειρικό reality με μία σχολική τάξη; Τι μπορεί να προσφέρει ένα τέτοιο τηλεοπτικό πρόγραμμα και μάλιστα σε έναν εκπαιδευτικό; Και όμως! Αν κάποιος το δει με ανοιχτό μυαλό τότε συνειδητοποιεί πόσα πολλά μπορεί να πάρει από αυτό. Και αυτή ακριβώς είναι και η μαγεία του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού, ότι μπορεί να πάρει ιδέες ακόμα και από το πιο φαινομενικά άκυρο πράγμα για να μπορέσει να βοηθήσει τους μαθητές του.
Στο σημερινό, πολύ ενδιαφέρον, άρθρο μπορείτε να διαβάσετε την πορεία της σκέψης μιας εκπαιδευτικού καθώς έβλεπε το γνωστό reality μαγειρικής Master Chef Junior, το οποίο αφορά παιδιά στις ηλικίες 8-12 ετών και το οποίο έχει έρθει και στη χώρα μας. Η εκπαιδευτικός αυτή διαπιστώνει πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι ένα περιβάλλον που είναι ανταγωνιστικό μεν, προστατευμένο δε, σε ένα περιβάλλον εκπαίδευσης.
Διαπιστώνει λοιπόν 9 χαρακτηριστικά στο παιχνίδι που θα μπορούσαν να φανούν εξαιρετικά χρήσιμα και μέσα σε μία σχολική τάξη για να βοηθήσουν τους μαθητές. Παράδειγμα; Οι "δοκιμασίες" είναι πάνω σε κάτι που αρέσει πολύ στα παιδιά και με αυτόν τον, πολύ πρακτικό, τρόπο τα παιδιά είναι εξαιρετικά ενεργά και αφοσιωμένα σε ό,τι κάνουν. Επίσης είναι διάχυτη η αίσθηση του παιχνιδιού, ενώ η ανατροφοδότηση που λαμβάνουν οι μικροί διαγωνιζόμενοι είναι πολύ συγκεκριμένη και ειλικρινής με αποτέλεσμα, παρά την όποια στενοχώρια της αποτυχίας, τα παιδιά να κατανοούν και να σέβονται όσα λένε οι κριτές.