Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Εργαλεία
Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στον τομέα της εκπαίδευσης είναι πλέον μία αγαπημένη συνήθεια από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, είναι βασικό χαρακτηριστικό της εποχής μας τα παιγνίδια αυτά να σχεδιάζονται περισσότερο διαδραστικά ώστε να εμπλέκονται πιο ενεργά οι χρήστες-μαθητές.
Η λογοκλοπή είναι μια «αρρώστια» της εκπαίδευσης για την οποία δεν έχει βρεθεί ακόμα το κατάλληλο φάρμακο. Αντίθετα, με την έλευση του διαδικτύου, η λογοκλοπή έχει ενταθεί κατά πολύ καθώς είναι εξαιρετικά εύκολο για τους μαθητές να βρουν υλικό διαδικτυακά και απλά να το αντιγράψουν στις εργασίες τους. Ενημέρωση: 28-01-2015 08:11 (Δημιουργία: 27-01-2015 14:00) | Περισσότερα...
Αν μπούμε σε ένα σχολείο και ρωτήσουμε πόσα παιδιά χρησιμοποιούν social media, σίγουρα το ποσοστό θα είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Γιατί λοιπόν να μην εκμεταλευτούμε αυτήν την ήδη μεγάλη βάση χρήσης των μέσων αυτών και να την κάνουμε εργαλείο για την εκπαίδευση; Ενημέρωση: 14-01-2015 06:48 (Δημιουργία: 13-01-2015 17:53) | Περισσότερα...
Πλέον ο όρος edutainment είναι γνωστός σε όλους αλλά στην αρχή υπήρχε μια δυσκολία στο να τον αποδεχτεί η εκπαιδευτική κοινότητα, αν και υπήρχε ήδη πολλά χρόνια Η διαδικασία μάθησης μέσα από μέσα διασκέδασης ήταν κάτι επιθυμητό αφού φαινόταν να έχει πάντα θετικά αποτελέσματα. Ενημέρωση: 31-12-2014 07:29 (Δημιουργία: 30-12-2014 10:47) | Περισσότερα...
Οι ανασκοπήσεις στο τέλος κάθε χρονιάς είναι συνηθισμένο και αναμενόμενο φαινόμενο! Στη συγκεκριμένη ανασκόπηση μπορούμε να δούμε τα δέκα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο για διδασκαλία το 2014. Ενημέρωση: 17-12-2014 06:30 (Δημιουργία: 16-12-2014 08:28) | Περισσότερα...
Η αφήγηση αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές γιατί συνδυάζεται η ενεργή συμμετοχή με τους εκπαιδευτικούς και μαθησιακούς στόχους.
Τα μηνύματα στα κινητά τηλέφωνα, τα γνωστά σε όλους μας sms, έχουν δεχτεί κατά καιρούς επιθέσεις από πολλούς ότι μόνο κακό κάνουν στα παιδιά και σε αυτούς που τα χρησιμοποιούν πολύ. Έχουν κατηγορηθεί για παράδειγμα ότι κάνουν κακό στη γλώσσα και ότι αν χρησιμοποιούνται μέσα στην τάξη αποσπούν τους μαθητές. Ενημέρωση: 10-12-2014 07:29 (Δημιουργία: 09-12-2014 11:03) | Περισσότερα...
Οι δυνατότητες που μας παρέχει το διαδίκτυο 2ης γενιάς είναι αρκετές με σαφή προσανατολισμό τη δημιουργία περιεχομένου από τους χρήστες. Ειδικά οι μαθητές και οι νεότεροι χρήστες δοκιμάζουν νέες εφαρμογές και εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να εκφραστούν δημιουργικά με δικά τους έργα.
Μια ελληνικής εμπνεύσεως και κατασκευής εφαρμογή επιδιώκει να προάγει το διάβασμα και τη ζωντανή επικοινωνία των χρηστών. Πρόκειται για το «Bookukoο» που μετά το «bookcrossing» (που αφήνεις ένα βιβλίο σε έναν δημόσιο χώρο με ένα σημείωμα για τον επόμενο που θα το διαβάσει κ.λπ.) είναι το επόμενο βήμα στην ανταλλαγή βιβλίων.
Μπορεί πλέον να μην είναι περίεργο ή πρωτότυπο το να χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι τα social media μέσα στην τάξη ή γενικότερα στο σχολείο, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που αισθάνονται απομονωμένοι ή ότι δεν έχουν στήριξη από τους συναδέλφους τους. Ενημέρωση: 24-09-2014 07:26 (Δημιουργία: 23-09-2014 19:54) | Περισσότερα...
Την ανάγκη κάθε παιδί να μάθει τη λογική της γλώσσας προγραμματισμού από μικρή ηλικία εξυπηρετεί η ιδέα της διδακτορικής διατριβής του δρ. Θεοδόση Σαπουνίδη «Cubes Coding» που συμμετείχε στον διαγωνισμό «Open Education Challenge» και επελέγη μεταξύ των εννέα καλύτερων από ένα σύνολο 600 προτάσεων από 77 χώρες!
Το Instagram είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για την κοινή χρήση φωτογραφιών. Αν και η χρήση των social media στην τάξη έχει εκτιναχθεί στα ύψη, με το Twitter και το Facebook να βασιλεύουν ως τα βασικά εργαλεία στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, παρά τη διαδεδομένη δημοτικότητα του Instagram, λίγοι καθηγητές το χρησιμοποιούν στην τάξη.
Τα ψηφιακά παιχνίδια είναι αναπόσπαστο κομματι μεγάλης μερίδας παιδιών και εφήβων και αυτό τα καθιστά ένα σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών. Ενημέρωση: 08-09-2014 07:19 (Δημιουργία: 08-09-2014 08:50) | Περισσότερα...
|