Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Εργαλεία
Όσο περνάει ο καιρός και η τεχνολογία μπαίνει όλο και πιο πολύ στην εκπαιδευτική διαδικασία, παρατηρούμε ότι εμφανίζονται νέοι όροι για τεχνολογίες, δραστηριότητες και διαδικασίες που δυσκολευόμαστε να θυμόμαστε ή δεν καταλαβαίνουμε καν. Ενημέρωση: 03-09-2014 07:13 (Δημιουργία: 02-09-2014 18:00) | Περισσότερα...
Η σχολική τυπική εκπαίδευση έχει προσαρμοστεί στις προκλήσεις αλλά και στις δυνατότητες της τεχνολογίας. Τα εργαλεία που μπορούν να ενσωματωθούν σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα είναι πολλά και συνεχώς αναπτύσσονται και άλλα.
Ο σχεδιασμός ενός ψηφιακού παιχνιδιού πολλές φορές φαντάζει ως κάτι πολύ δυσκολο και εξειδικευμένο αποτρέποντας έτσι εκαπιδευτικούς ή μαθητές να τολμήσουν να σχεδιασουν κάποιο απλό παιχνίδι.
Όπως έχει αναφερθεί και στο παρελθόν η αφήγηση και η διαδικασία της ειδικά όταν συνοδεύεται από τη δύναμη της εικόνας έχει αφαρμογή σε πολλά επίπεδα, εκπαίδευσης, δημοσιογραφίας, διαφήμισης αλλά και απλού διαμοιρασμού και κοινοποίηση της ιστορίας του χρήστη.
Οι εκπαιδευτικές κοινότητες σχολεία, εκπαδιευτικοί, μαθητές με τα νέα εργαλεία του Ιστού 2ης γενιάς εγκανίασαν και ένα νέο τρόπο εκπαιδευσης, μάθησης και ανοίγματος στην κοινωνία.
Είναι πλέον κοινό φαινόμενο τα παιδιά, ακόμα και από μικρές ηλικίες, να έχουν κινητά και να τα έχουν μαζί τους στην τάξη. Τις περισσότερες φορές αποτελούν πηγή αποπροσανατολισμού αλλά τον τελευταίο καιρό οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να έχουν τα παιδιά και κάποιο κέρδος από τη χρήση τους. Ενημέρωση: 02-07-2014 07:49 (Δημιουργία: 01-07-2014 23:50) | Περισσότερα...
Μπορεί οι μαθητές πλέον να είναι σε θέση να δημιουργούν εύκολα και απλά υλικό για το διαδίκτυο αλλά πρωταρχικός στόχος παραμένει να δεσμευτούν, να δεθούν με αυτό. Δεν αρκούν μόνο οι τεχνικές γνώσεις, χρειάζεται να έχουν και κίνητρο και να δεθούν «συναισθηματικά» με την όλη διαδικασία. Ενημέρωση: 07-05-2014 06:54 (Δημιουργία: 06-05-2014 20:34) | Περισσότερα...
Η χρήση των Qr codes για ενημέρωση, στην εκπαίδευση αλλά και για λόγους διασκέδασης και ψυχαγωγίας είναι πλέον μία νέα τάση και πραγματικότητα.
Δεν είναι λίγοι αυτοί που μόλις ακούν για την διδασκαλία των social media μέσα στην τάξη, το πρώτο που τους έρχεται στο μυαλό είναι ότι τα παιδιά δεν θα προσέχουν καθόλου στο μάθημα καθώς θα είναι συνεχώς συνδεδεμένα στα προφίλ τους και θα μιλάνε μεταξύ τους. Αυτό γίνεται όμως μόνο με τα social media ή γινόταν και από πολύ πιο πριν με τα πηγαδάκια ανάμεσα στα θρανία; Ενημέρωση: 12-03-2014 07:18 (Δημιουργία: 11-03-2014 22:53) | Περισσότερα...
Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός web εργαλείων διαθέσιμος προς χρήση. Πολλά από αυτά είναι δωρεάν, ενώ για άλλα υπάρχει δυνατότητα δωρεάν δοκιμής. Με τόσα πολλά είναι δύσκολη η επιλογή εκείνων που λειτουργούν καλύτερα και είναι πιο δημοφιλή.
Τα διαδικτυακά εργαλεία που είναι πλέον διαθέσιμα σε δασκάλους και μαθητές για την χρήση τους μέσα στην τάξη είναι πραγματικά πάρα πολλά. Αλλά όσο αν γίνει διαδικτυακό ένα μάθημα, πάντα οι δύο πλευρές θα θέλουν κάποια μορφή επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Ενημέρωση: 19-02-2014 07:52 (Δημιουργία: 18-02-2014 20:54) | Περισσότερα...
Ο οπτικοακουστικός γραμματισμός ή όπως πιο συχνά ονομάζεται ο γραμματισμός στα μέσα είναι πλέον βασικός εκπαιδευτικός στόχος όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων αφού παιδιά από πολύ μικρή ηλικία είναι χρήστες, καταναλωτές αλλά και παραγωγοί οπτικοακουστικών εργων.
Η αφήγηση είναι μία μέθοδος διήγησης ιστοριών σε ένα κοινό με στόχο την μεταβίβαση σημαντικών μηνυμάτων. Η αφήγηση μπορεί να γίνει και με ψηφιακά μέσα και τότε μιλάμε για ψηφιακή αφήγηση. Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς δημιουργεί ένα ευχάριστο περιβάλλον για την μετάδοση αξιών και γνώσης. Ενημέρωση: 02-12-2013 08:24 (Δημιουργία: 01-12-2013 14:08) | Περισσότερα...
|