Πώς τα παιχνίδια μπορούν να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό πλάνο!
Πλέον ο όρος edutainment είναι γνωστός σε όλους αλλά στην αρχή υπήρχε μια δυσκολία στο να τον αποδεχτεί η εκπαιδευτική κοινότητα, αν και υπήρχε ήδη πολλά χρόνια Η διαδικασία μάθησης μέσα από μέσα διασκέδασης ήταν κάτι επιθυμητό αφού φαινόταν να έχει πάντα θετικά αποτελέσματα.
Τηλεοπτικές σειρές συχνά χρησιμοποιούνταν από τους δάσκαλους μέσα στις τάξεις ώστε να διδάξουν στα παιδιά κάτι που θα ήταν δύσκολο να το αντιληφθούν αλλιώς. Πλέον τη θέση των τηλεοπτικών σειρών και των ταινιών έχουν πάρει τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Δεν έχουν σχεδιαστεί όμως όλα τα παιχνίδια και οι σειρές με την προοπτική να χρησιμοποιηθούν σαν διδακτικό υλικό. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μήπως τελικά ήρθε η ώρα να σχεδιαστεί ένα μάθημα πάνω σε αυτό το υλικό και όχι το αντίστροφο;