Πηγές: Ιστοχώροι

 Σελ. 6 από 19: << < > >>

Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια που το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, δεν έχει βρεθεί ένας τρόπος που να μπορούν τα παιδιά να εκπαιδευτούν στη σωστή χρήση του. Εδώ έρχονται το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, μαζί με το δίκτυο Insafe και μας φέρνουν ένα πολύ χρήσιμο εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς! 

Ενημέρωση: 03-11-2016 06:48 | Περισσότερα...

Αλήθεια, τι γίνεται όταν η Pixar, η διάσημη εταιρεία που δημιουργεί κινούμενα σχέδια, ξεκινά μια συνεργασία με την περιβόητη Ακαδημία Khan; Δημιουργείται μια σειρά από μαθήματα που συνδυάζουν τη δημιουργία των κινουμένων σχεδίων με τα μαθήματα που κάνουμε στο σχολείο και τα θεωρούμε βαρετά και άχρηστα..!

Ενημέρωση: 13-10-2016 06:37 | Περισσότερα...

Δεν θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μπορούσατε να βάλετε στους μαθητές σας εργασίες που να είναι διαδραστικές και όχι οι κλασικές που θα πρέπει να εκτυπωθούν και να συμπληρωθούν με το χέρι;

Ενημέρωση: 06-10-2016 06:39 | Περισσότερα...

Οι μαθητές που έχουν αυτισμό χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα μέσα στην τάξη και για να καλυφθούν οι ανάγκες τους αλλά και για να νιώσουν και αυτοί μέρος της τάξης όπως και τα υπόλοιπα παιδιά!

Ενημέρωση: 29-09-2016 06:49 | Περισσότερα...

Είστε νέος δάσκαλος; Είναι η πρώτη σας φορά μέσα σε τάξη; Μήπως είστε παλιός αλλά θέλετε να ανανεώσετε τον τρόπο που κάνετε μάθημα με διάφορα τεχνολογικά εργαλεία; Τότε βρήκατε το κατάλληλο άρθρο!

Ενημέρωση: 22-09-2016 06:34 | Περισσότερα...

Η καλλιέργεια και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές επιδιώξεις σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Η δημιουργικότητα αλλά και η ανάπτυξη της φαντασίας στην εποχή μας γίνεται όλο και πιο συχνά με τη βοήθεια της τεχνολογίας έτσι ώστε η διαδικασία αυτή να αποκτήσει παιγνιώση χαρακτήρα.

 

Ενημέρωση: 20-09-2016 20:40 | Περισσότερα...

Με τους ρυθμούς ανάπτυξης της τεχνολογίας και του διαδικτύου που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια, σε λίγο καιρό οι γνώσεις προγραμματισμού θα θεωρούνται απαραίτητες για όλους. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλο και περισσότερα παιδιά, από όλο και μικρότερες ηλικίες, εκφράζουν το ενδιαφέρον τους για να μάθουν να γράφουν κώδικα.

Ενημέρωση: 21-07-2016 06:30 | Περισσότερα...

Όλοι μας έχουμε φάει αρκετό χρόνο χαζεύοντας στο YouTube και σε άλλες ανάλογες ιστοσελίδες, βλέποντας videos με τις ώρες. Κάποιοι από εμάς αναρωτιούνται πώς τα καταφέρνει τόσος κόσμος και τα δημιουργεί με τόση ευκολία. Σας βρήκαμε λοιπόν την απάντηση!

Ενημέρωση: 14-07-2016 06:18 | Περισσότερα...

Τι γίνεται όταν μαζεύονται εκπαιδευτικοί από όλον τον κόσμο σε ένα και μοναδικό συνέδριο; Εκτός από το ότι λέγονται πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα πράγματα, ανταλλάζουν και απόψεις για το ποιες εφαρμογές τους έχουν φανεί ιδιαιτέρως χρήσιμες!

Ενημέρωση: 07-07-2016 06:53 | Περισσότερα...

Το καλοκαίρι είναι μια ιδιαίτερη περίοδος για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς τους. Από τη μία είναι ευκαιρία για ξεκούραση και παιχνίδια αλλά από την άλλη, χωρίς το πρόγραμμα του σχολείου, του διαβάσματος και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων μπορεί να γίνει εφιάλτης για γονείς και παιδιά. 

Ενημέρωση: 30-06-2016 06:34 | Περισσότερα...

Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στην τυπική ή άτυπη εκπαίδευση είναι ευρέως διαδεδομένη λόγω της δημοφιλίας τους σε παιδιά και νέους. Δύσκολες εκπαιδευτικές έννοιες γίνονται πιο ελκυστικές όταν παρουσιάζονται σε ένα διασκεδαστικό ψηφιακό περιβάλλον. 

Ενημέρωση: 31-05-2016 11:06 | Περισσότερα...

Η οπτικοποίηση των πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει πολύ περισσότερο στην κατανόησή τους από ότι αν διαβάζονταν σε απλό κείμενο. Γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν να χρησιμοποιούν όλο και πιο πολύ ψηφιακά εργαλεία ώστε να οπτικοποιούν τα μαθήματά τους για να είναι πιο εύκολα κατανοητά από τους μαθητές τους.

Ενημέρωση: 26-05-2016 06:25 | Περισσότερα...

Πόσες φορές δεν λέμε ότι διαβάζουμε καθισμένοι μπροστά στον υπολογιστή μας αλλά αυτό που κάνουμε στην πραγματικότητα είναι να χαζεύουμε; Παίζουμε παιχνίδια, διαβάζουμε χιουμοριστικά αρθράκια κ.ο.κ.! Τι λέτε λοιπόν για μία..πρόκληση;

Ενημέρωση: 12-05-2016 06:28 | Περισσότερα...
 Σελ. 6 από 19: << < > >>