Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Ιστοχώροι
Οι ιστορίες είναι καθημερινό κομμάτι της ζωής μας. Λέμε ιστορίες, ακούμε ιστορίες, μαθαίνουμε με ιστορίες και μέσα από αυτές κατανοούμε τι συμβαίνει γύρω μας. Οι ιστορίες αποτελούσαν πάντα ένα μέσο εξερεύνησης και πληροφόρησης και έτσι μία πηγή μάθησης και βιωματικής εμπειρίας.
Η χρήση των νέων τεχνολογιών και η υποστήριξη που προσφέρουν σε πληθώρα γνωστικών αντικειμένων έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο θεματικό πεδίο γύρω από τα νέα εργαλεία και την εκπαίδευση.
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς εκπαιδευτικοί και μαθητές αναζητούν καινοτόμες πηγές στο διαδίκτυο οι οποίες θα εμπλέξουν τους μαθητές σε φυσικά φαινόμενα αλλά και θα συντελέσουν στον εμπλουτισμό τους μαθήματος με προσομοιωτικές δραστηριότητες.
Η δυνατότητα της ασύγχρονης εκπαίδευσης και κατάρτισης που παρέχεται πλέον εύκολα από τον Ιστό 2ης γενιάς αποτελεί μία καθημερινότητα για μαθητές, φοιτητές αλλά και επαγγελματίες.
Ο περιοδικός πίνακας των χημικών στοιχείων -ξέρετε, αυτός ο πολύχρωμος πίνακας που περιλαμβάνει όλα τα χημικά στοιχεία και που έπρεπε να μάθουμε στη χημεία!- είναι για μαθητές και εκπαιδευτικούς...εφιάλτης! Για τους μεν πρώτους, γιατί δεν μπορούν να θυμηθούν τα πάντα, για τους μεν δεύτερους γιατί δεν μπορούν να βρουν έναν τρόπο να βοηθήσουν τους μαθητές τους.
Αν ναι, τότε είστε στο κατάλληλο μέρος!
Αν λοιπόν ανήκετε στους τυχερούς που έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν υπολογιστές, ηλεκτρονικές συσκευές και διαδίκτυο στην τάξη τους, και αναζητάτε εφαρμογές για να εμπλουτίσετε τη δική σας εμπειρία και των μαθητών σας, το σημερινό άρθρο σας προσφέρει μια πληθώρα επιλογών για να καταλήξετε σε αυτές που σας ταιριάζουν καλύτερα.
Και δεν εννοούμε λογοτεχνικό διάβασμα!
Εσείς έχετε ανακαλύψει το Google Earth; Έχετε παίξει μαζί του; Έχετε ταξιδέψει σε μακρινές χώρες απλά καθισμένοι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας;
Και μάλιστα όχι οι υπότιτλοι που διαβάζουν, αλλά οι υπότιτλοι που βάζουν οι ίδιοι! Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Με το εργαλείο ClipFlair που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να υποτιτλίσουν και να μεταγλωττίσουν ταινίες, μαθαίνοντας έτσι με διαφορετικό -και πολύ πιο διασκεδαστικό- τρόπο ξένες γλώσσες.
Στις 2 Απριλίου για ακόμα μία χρονιά πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις και ημερίδες για ενημέρωση και κυρίως αφύπνιση για την ενσωμάτωση και την συμπερίληψη ατόμων που έχουν διαγνωσθεί με αυτισμό.
Τη μέρα αυτή επέλεξε το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη να πραγματοποιήσει την επίσημη ανάρτηση της ιστοσελίδας του προγράμματος: «Προωθώντας την Καλή Πρακτική στον Αυτισμό: Ενίσχυση της κατανόησης, των γνώσεων και των δεξιοτήτων εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών σε Αγγλία, Ελλάδα και Ιταλία».
Στο θρυλικό μουσείο Smithsonian λειτουργεί παράλληλα ένα ερευνητικό εργαστήριο για τη μάθηση με γνώμονα τη διδακτική διαχειριση της τεχνογνωσίας που διαθέτει το μουσείο. Το Smithsonian Learning Lab είναι ένα καινοτόμο εργαστήριο με στόχο την αναθεώρηση της εκπαιδευτικής λειτουργίας μέσα στο μουσείο αλλά και μέσω διαδικτύου.
Η WWF, ιδιαίτερα γνωστή Μη Κυβερνητική Οργάνωση που ασχολείται με θέματα σχετικά με το περιβάλλον και τη φύση, δημιούργησε μια πολύ χρήσιμη εφαρμογή (και την αντίστοιχη ιστοσελίδα) για πάνω από 26000 είδη ζώων που βρίσκονται πάνω στη γη, σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η σχολική εκπαίδευση, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο, ακολουθεί τις βασικές αρχές της εκπαίδευσης και των αναλυτικών προγραμμάτων, μία από τις οποίες είναι η διαμόρφωση δημοκρατικών και υπεύθυνων πολιτών μέσα από ρεαλιστικές συνθήκες μάθησης και βίωσης.
|