Πηγές: Εργαλεία
Μήπως έχετε κουραστεί να προσπαθείτε συνεχώς να βρείτε το περιεχόμενο που κρατάτε στο διαδίκτυο ως ενδιαφέρον; Θα θέλατε να έχετε ένα εργαλείο που να μπορεί να οργανώνει το περιεχόμενό σας ώστε να μπορείτε να το μοιραστείτε και με άλλους; Αν η απάντηση στα παραπάνω είναι ναι, τότε βρήκατε το εργαλείο που σας έλειπε.
Η δημιουργία μικρών κινούμενων εικόνων είναι μία διαδικασία που σχεδόν πάντα ενεργοποιεί το ενδιοαφέρον των μαθητών ξεκλειδώνοντας τη δημιουργικότητά τους και συνδυάζοντας έτσι τη μάθηση με τη διασκεδαστικότητα.
Το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Πολλοί μάλιστα το θεωρούν πολύ πιο ποιοτικό από το χαοτικό Facebook και έχει φανεί και μέσα από έρευνες ότι το κοινό του είναι διαφορετικό από αυτό των άλλων κοινωνικών δικτύων. Γιατί λοιπόν δεν μπορεί να βρει μια θέση στο σύγχρονο σχολείο;
Η βιωματική μάθηση και η προσωπική εμπλοκή είναι ζητούμενο των εκπαιδευτικών προκειμένου η διδακτική εμπειρία να είναι αμφίδρομη αλλά και ενδιαφέρουσα. Ωστόσο πολλές φορές τίθονται προβληματισμοί χρονικοί ή χωρικοί σε σχέση με το γνωστικό αντικείμενο.
Πολλοί είναι οι δάσκαλοι που θέλουν να κάνουν το μάθημά τους πιο ενδιαφέρον και αναζητούν εργαλεία ώστε να τραβήξουν την προσοχή των μαθητών τους και να τους κάνουν να αγαπήσουν πιο πολύ τα «βαρετά» εκπαιδευτικά θέματα.
Η αφήγηση ιστοριών αποτελεί τον αρχαιότερο τρόπο επικοινωνίας, παρηγοριάς, μετάδοση εμπειρίας και μάθησης. Είναι μία από τις πιο ίσχυρές μορφές μάθησης και για αυτό το λόγο χρησιμοποιείται σε πολλούς τομείς όπως η εκπαίδευση, η υγεία ή η διαφήμιση.
Μερικές φορές η εκμάθηση αγγλικών δεν είναι εύκολη υπόθεση! Ειδικά από τη στιγμή που ο μαθητής θα πρέπει να μιλήσει αγγλικά μπροστά σε ανθρώπους που την έχουν για μητρική τους γλώσσα! Μερικές φορές αυτό το άγχος που αισθάνονται οι μαθητές μπορεί να εμποδίσει ακόμα και την ίδια την εκμάθηση.
Το Project Skype in the classroom αναζητά και προτείνει τρόπους χρήσης του δημοφιλούς εργαλείου με στόχο να μεταμορφώσει τις καθημερινές μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών.
Είναι πολύ θετικό το ότι όλο και περισσότερα σχολεία, ακόμα και στην Ελλάδα, μπορούν και παρέχουν υποδομές ώστε οι δάσκαλοι να μπορούν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή μέσα στην τάξη. Αυτό αυτομάτως δίνει την δυνατότητα στους δασκάλους να χρησιμοποιήσουν και άλλα μέσα ώστε να κάνουν πολύ πιο ενδιαφέρον το μάθημα.
Τα μαθηματικά συχνά θεωρούνται ως ένα «στεγνό» μάθημα. Οι εξισώσεις δεν ενθουσιάζουν τους περισσότερους μαθητές παρόλα αυτά οι λάτρεις των μαθηματικών εργάζονται για να προβάλουν την πιο ενδιαφέρουσα πλευρά των μαθηματικών με διαφορετικούς τρόπους.
Οι επιλογές για τεχνολογικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη είναι πλέον άπειρες με τους εκπαιδευτικούς να έχουν μεγάλη δυσκολία στο να επιλέξουν ποιο είναι κατάλληλο, έχοντας μάλιστα και το πρόβλημα του κόστους καθώς δεν έχουν χρήματα να δαπανήσουν για τις επαγγελματικές εκδόσεις των εφαρμογών.
Όλοι λίγο πολύ ξέρουμε να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο, έστω και κάποιες βασικές του λειτουργίες. Όσο περνάνε όμως τα χρόνια η ανάγκη για πιο περίπλοκες διαδικασίες θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη και τα παιδιά που βρίσκονται τώρα στο σχολείο θα είναι σε ηλικία που θα πρέπει να τις διαχειριστούν.
Πιθανώς ήδη να χρησιμοποιείτε το Google καθημερινά για αναζητήσεις, e-mail, ή χάρτες. Η διάσημη εταιρεία όμως ασχολείται όλο και περισσότερο με τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης και έχει αναπτύξει διάφορα εργαλεία για να κεντρίσει το ενδιαφέρον για την επιστήμη και τον προγραμματισμό. Πολλές από τις δραστηριότητες αυτές χρησιμοποιούν την τέχνη, τη μουσική και την κοινωνική ευαισθητοποίηση για να κάνουν τα τεχνικά μαθήματα πιο ελκυστικά.