Πηγές: Μελέτες

 Σελ. 3 από 4: << < > >>

Όπως πολύ σωστά περιγράφει και το άρθρο στην αρχή του, μας αρέσει να φανταζόμαστε το μέλλον σε διάφορους τομείς της ζωής μας. Η εκπαίδευση δεν αποτελεί εξαίρεση. Μας αρέσει να αναρωτιόμαστε τι μπορούμε να αλλάξουμε, τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερο, τι τεχνολογίες θα χρησιμοποιούμε σε δέκα χρόνια.

Ενημέρωση: 13-08-2014 07:23 (Δημιουργία: 12-08-2014 08:27) | Περισσότερα...

Ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα πραγματοποιήθηκε σε ένα σχολείο της Αμερικής κατά τη διάρκεια του οποίου οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να ακολουθήσουν ένα δικό τους πρόγραμμα, δίνοντας έτσι στην ουσία μια εικόνα για το πώς θα ήθελαν να είναι το σχολείο.

Ενημέρωση: 16-07-2014 07:58 (Δημιουργία: 15-07-2014 21:56) | Περισσότερα...

Το περιοδικό «Εκπαίδευση & Θέατρο» καλύπτει όλους τους χώρους που φιλοξενούν τη συνύπαρξη της μάθησης και του θεάτρου/δράματος, όπως το θέατρο και γενικά οι παραστατικές τέχνες και η διδασκαλία τους, το θέατρο/δράμα ως εκπαιδευτικό μέσο και διδακτικό εργαλείο, το θέατρο στην κοινότητα και το θέατρο για την ανάπτυξη, το θέατρο ως κοινωνική παρέμβαση, θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, δραματοθεραπεία, ψυχόδραμα, θεατρικό παιχνίδι, θέατρο και μουσεία, άλλα ζητήματα πρακτικής και έρευνας θεάτρου και παραστατικών τεχνών στην εκπαίδευση.

Ενημέρωση: 13-08-2013 08:25 (Δημιουργία: 12-08-2013 13:12) | Περισσότερα...

Πολλοί θεωρούν ότι μετά το λύκειο το αμέσως επόμενο-φυσιολογικό-στάδιο είναι να πάει το παιδί στο πανεπιστήμιο. Είναι αυτός όμως ο σωστός δρόμος για όλους; Μήπως, αντίθετα, αποτελεί πηγή άγχους και ανησυχίας γιατί οι επιλογές τους δεν είναι οργανωμένες;

Ενημέρωση: 25-03-2013 08:35 (Δημιουργία: 24-03-2013 11:00) | Περισσότερα...
Η τεχνολογία έχει επηρεάσει τον εκπαιδευτικό χώρο σε κάθε βαθμίδα. Μαθητές, έφηβοι, αλλά και ενήλικες αποκτούν ψηφιακές συνήθειες τις οποίες πλλέον χρησιμοποιούν και στην τυπική ή άτυπη εκπαίδευση.
Ενημέρωση: 09-01-2013 14:51 | Περισσότερα...

Τα κοινωνικά μέσα (social media) αν και ...μεγαλώνουν και δεν είναι πλέον κάτι νέο, εξακολουθούν να μονοπωλούν τον χρόνο και την προσοχή των χρηστών. Ειδικά σε συνδυασμό με τα κινητά, αποτελούν τους δύο τομείς που συνεχίζουν να αναπτύσσονται.

Ενημέρωση: 11-12-2012 08:25 (Δημιουργία: 10-12-2012 19:58) | Περισσότερα...
Η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση είναι πλέον θεσμός, αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος αλλά και ο βαθμός ενσωμάτωσής της από κάθε σχολική μονάδα.
Ενημέρωση: 03-07-2012 12:00 | Περισσότερα...

Βασικός στόχος όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία από οποαιδήποτε βαθμίδα και πόστο είναι η δημιουργία ενός θετικού κλίματος που εμπνέει στους μαθητές και φοιτητές την ενεργή συμμετοχή και την αυξανόμενη εμπλοκή τους στη διαδικασία της μάθησης.

Ενημέρωση: 15-05-2012 13:41 | Περισσότερα...

Αναρωτιέστε ποτέ πώς βλέπουν οι άλλοι τα tweets μας; Τι γνώμη έχουν γι' αυτά και πώς τους επηρεάζουν στην απόφασή τους να μας ακολουθήσουν; Η μελέτη που έκανε το MIT ρίχνει λίγο φως σε αυτά τα ερωτήματα.

Ενημέρωση: 23-04-2012 08:37 (Δημιουργία: 22-04-2012 17:06) | Περισσότερα...

Οι εφαρμογές που κατεβάζουμε από το διαδίκτυο στα κινητά μας, στους υπολογιστές μας και στις άλλες συσκευές θεωρούνται σε γενικές γραμμές άκακες, παρόλο που ελάχιστοι μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τους όρους που μας εμφανίζονται πριν πατήσουμε το "download". Όταν οι εφαρμογές αυτές όμως αφορούν παιδιά, οφείλουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί.

Ενημέρωση: 22-02-2012 09:01 (Δημιουργία: 21-02-2012 19:30) | Περισσότερα...

Όποτε ακούμε 3D μας έρχονται τις περισσότερες φορές στο νου οι τρισδιάστατες ταινίες, το έχουμε δηλαδή συνδέσει σε μεγάλο βαθμό με την διασκέδαση και την ψυχαγωγία. Μια μελέτη όμως μας δείχνει ότι μάλλον πρέπει να δούμε τις τρεις διαστάσεις και με άλλη ματιά!

Ενημέρωση: 18-01-2012 08:57 (Δημιουργία: 17-01-2012 22:16) | Περισσότερα...
Η χρήση και η αξιοποίηση των συλλογικών δικτύων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης κατά καιρούς έχει απασχολήσει σχολικά συμβούλια, εκπαιδευτικούς και πανεπιστημιακούς στις Ηνωμένες Πολιτείες τόσο με έρευνες στην Καλιφόρνια, στη Φλόριντα, στο Illinois, στο Τέξας και στη Βιρτζίνια, όπου οι έρευνες αυτές και παράλληλες κοινωνικές μελέτες έδειξαν την καθημερινή χρήση των δικτύων από τους μαθητές και τους φοιτητές.
Ενημέρωση: 28-12-2011 08:39 | Περισσότερα...

Μπορεί ένας τέτοιος διαχωρισμός χρηστών να φαίνεται απλός ίσως και διασκεδαστικός αλλά αν προσέξουμε καλύτερα τις ανανεώσεις των status στο Facebook θα δούμε να προβάλλουν από πίσω κατηγορίες χρηστών που όλοι έχουμε ανάμεσα στους φίλους μας. Ακόμα μπορούμε να διακρίνουμε και κάποια μοτίβα χρήσης του κοινωνικού δικτύου.

Ενημέρωση: 28-11-2011 09:34 (Δημιουργία: 27-11-2011 17:36) | Περισσότερα...
 Σελ. 3 από 4: << < > >>