Πηγές: Μελέτες

 Σελ. 2 από 4: << < > >>

Η συζήτηση για το πόση ώρα πρέπει να περνούν τα παιδιά, όλων των ηλικιών, μπροστά από τις διάφορες οθόνες είναι συνεχώς επίκαιρη, με τις απόψεις να αλλάζουν και να διασταυρώνονται. Κινητά, tablets, τηλεοράσεις, υπολογιστές, οι οθόνες βρίσκονται παντού γύρω μας και η "μάχη" εναντίον τους όλο και δυσκολεύει. 

Ενημέρωση: 08-02-2018 06:43 | Περισσότερα...

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία είναι ραγδαίες και εξελισσόμενες με έμμεσες και άμεσες εφαρμογές σε όλα τα πεδία της κοινωνικής ζωής όπως η υγεία, η μάθηση, η πληροφορία και η διακυβέρνηση. 

Ενημέρωση: 22-08-2017 13:44 | Περισσότερα...

Η ανάγνωση βιβλίων και ιστοριών αποτελεί μία ασχολία διασκέδασης, καλλιέργειας της κριτικής σκέψης και βέβαια ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Για αυτούς τους λόγους οι εκπαιδευτικοί του Waltham High School εφάρμοσαν ένα καινοτόμο πρόγραμμα ανάγνωσης και για τους καλοκαιρινούς μήνες των διακοπών.

Ενημέρωση: 09-08-2017 14:48 | Περισσότερα...

Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία και ο ρόλος της στην εκπαίδευση αποτελεί μία σημαντική συζήτηση στις εκπαιδευτικές κοινότητες κυρίως για τον τρόπο ενσωμάτωσή της και χρήσης της προς όφελος της μάθησης. 

Ενημέρωση: 19-07-2016 16:24 | Περισσότερα...

Η συνεργασία γονέων, εκπαiδευτικών και μαθητών είναι το τρίπτυχο που εξασφαλίζει καλύτερα αποτελέσματα στη μάθηση αλλά και στη συναισθηματική καλλιέρεγεια των εμπλεκόμενων και την αυτοεκτίμηση τους. Ωστόσο, συνεχεια γίνονται πολλές συζητήσεις για τον τρόπο συνεργασίας αλλά και το επίσημο και ανεπίσημο πρωτόκολλο επικοινωνίας που θα πρέπει να εφαρμόζεται. 

Ενημέρωση: 05-02-2016 10:53 | Περισσότερα...

Δημοσιεύτηκε η 4η κατά σειρά έκθεση της ΕΕ για την εκπαίδευση και την κατάρτιση η οποία περιγράφει απλά και κατανοητά την εξέλιξη των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την ΕΕ: "Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης προβάλλει τις προτεραιότητες χρηματοδότησης στον τομέα της εκπαίδευσης και καθορίζει τις πολιτικές που συμβάλλουν στη βελτίωση της ολοκλήρωσης, της ποιότητας και της συνάφειας των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρώπη".

Ενημέρωση: 07-01-2016 08:10 | Περισσότερα...

Τα τελευταία δέκα χρόνια οι αλλαγές που έχουν γίνει στο επικοινωνιακό πεδίο δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες από κανέναν. Έξυπνες συσκευές, μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο και ατελείωτο περιεχόμενο υψηλής (ή μπορεί και όχι) ποιότητας αποτελούν την καθημερινότητα. Πώς μπορούν οι γονείς που ανησυχούν για τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν όλες αυτές τις εξελίξεις;

Ενημέρωση: 31-12-2015 08:58 | Περισσότερα...

Με τον ρυθμό που προχωρά η τεχνολογία είναι φυσικό να μην μπορεί ο κάθε ένας να...κρατήσει λογαριασμό για τις νέες τάσεις που κυριαρχούν αλλά και θα κυριαρχήσουν. Ένα νέο report που κυκλοφόρησε πρόσφατα, με στοιχεία από 56 ειδικούς στην τεχνολογία και την εκπαίδευση από 22 χώρες μας δείχνει τις τάσεις για την επόμενη πενταετία.

Ενημέρωση: 01-07-2015 07:53 | Περισσότερα...
Η αλληλεπίδραση των γενεών αποτελούσε από την αρχαιότητα τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο μάθησης αλλά και μεταφορά γνώσεων και εμπειριών. Εκπαιδευτικές έρευνες αποδεικνύουν πως οι άνθρωποι τρίτης ηλικίας έχουν πολλά ακόμα να προσφέρουν στο τομέα της γνώσης και συγκεκριμένα της εκπαίδευσης.
Ενημέρωση: 15-06-2015 21:58 | Περισσότερα...

Αντί να αρνούνται την ύπαρξή της, οι ακαδημαϊκοί πρέπει να βρουν τρόπους για την καλύτερη ενσωμάτωση της χρήσης της Wikipedia στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να ενθαρρύνουν τους μαθητές να επεξεργάζονται τις σελίδες της δημοφιλούς ιστοσελίδας, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ενημέρωση: 13-02-2015 12:44 | Περισσότερα...

Ανεπάρκεια των μαθητών σε ψηφιακές δεξιότητες και ικανότητες καθώς και ανάγκη ένταξης της αποτελεσματικής χρήση των ΤΠΕ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, καταγράφει η πρώτη έκδοση της έκθεσης για τα σχολεία στην Ευρώπη με τίτλο «Horizon Report Europe: 2014 Schools edition».

Ενημέρωση: 17-10-2014 10:32 | Περισσότερα...

Από μικρά παιδιά δεν θυμάστε να σας λένε οι δάσκαλοι και οι γονείς σας να κάθεστε ήσυχοι και ακίνητοι στο σχολείο και όταν διαβάζετε γιατί μόνο έτσι θα μάθετε; Όλοι νομίζω το θυμόμαστε. Τελικά όμως ισχύει; Και αν ισχύει, είναι κάτι εφικτό όταν μιλάμε για μικρά παιδιά;

Ενημέρωση: 08-10-2014 07:24 (Δημιουργία: 07-10-2014 18:01) | Περισσότερα...

Οι ψηφιακοί πειρασμοί είναι πολύ δυνατοί, ειδικά για τους μαθητές που είναι πολλές φορές αναγκασμένοι να μελετούν στον...ίδιο τον πειρασμό, τον υπολογιστή και το διαδίκτυο. Πόσα παιδιά μπορούν να καταλάβουν ότι είναι καλύτερο να μελετήσουν πρώτα και μετά να διασκεδάσουν, παρά να διακόπτουν συνεχώς και η προσοχή τους να διασπάται;

Ενημέρωση: 17-09-2014 07:34 (Δημιουργία: 16-09-2014 10:20) | Περισσότερα...
 Σελ. 2 από 4: << < > >>