Τα συλλογικά δίκτυα και η εκπαίδευση συμβαδίζουν;
Κατηγορία: Μελέτες
Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου - alexandranakou@gmail.com
Η εφημερίδα New York Times αναφέρει ότι πολλοί εκπαιδευτικοί ανησυχούν πως πολλά περιοριστικά μέτρα για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων σε σχολικές αίθουσες ουσιαστικά θα λειτουργήσουν ως αρνητικό στοιχείο αφού θα αφαιρέσει από μαθητές και φοιτητές ένα αποτελεσματικό εργαλείο που συντελεί στην περαιτέρω δέσμευση και ενασχόληση των φοιτητών και μετά τη λήξη των μαθημάτων.
Στο τελευταίο τεύχος του ASCD's Policy Priorities που δημοσιεύεται αντίστοιχα στον ιστοχώρο και ιστολόγιο "The ASCD Community Blog" αμφισβητεί την αντίληψη ότι τα σχολεία πρέπει να υιοθετήσουν την περιοριστική πολιτική ως προς τη χρήση των κοινωνικών δικτύων στις σχολικές αίθουσες και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αναφέρεται στην αναγκαιότητα προετοιμασίας των μαθητών αλλά και των φοιτητών με υποδειγματικές πρακτικές στη χρήση των μέσων αυτών που άλλωστε αποτελούν και την καθημερινότητα της κοινωνίας τους έτσι ώστε ουσιαστικά μέσα από τις σχολικές αίθουσες να προετοιμαστεί μία πορεία προς την ύπαρξη ψηφιακά εγγράμματων φοιτητών.
Ενημέρωση: 28-12-2011 08:39 | Αρχείο Κατηγορίας Μελέτες