Τα Πανεπιστήμια θα έπρεπε να υπερασπίζονται τη Wikipedia (μελέτη)
Αντί να αρνούνται την ύπαρξή της, οι ακαδημαϊκοί πρέπει να βρουν τρόπους για την καλύτερη ενσωμάτωση της χρήσης της Wikipedia στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να ενθαρρύνουν τους μαθητές να επεξεργάζονται τις σελίδες της δημοφιλούς ιστοσελίδας, σύμφωνα με νέα έρευνα.
«Η Wikipedia είναι εδώ για να μείνει και τα πανεπιστήμια θα πρέπει να ασχοληθούν περισσότερο με αυτή» … «οι Λέκτορες θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους φοιτητές να επεξεργάζονται και να βελτιώνουν τις σελίδες της Wikipedia. Τουλάχιστον, περισσότεροι ακαδημαϊκοί πρέπει να γίνει συντάκτες της Wikipedia - γράφοντας σε τομείς της ειδικότητάς τους», δήλωσε ο Neil Selwyn, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Monash στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε στο Journal of Higher Education Policy & Management και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.600 φοιτητές, ενώ η Wikipedia χρησιμοποιείται από επτά στους οκτώ φοιτητές, η έκτη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα του κόσμου δε θεωρείται ως χρήσιμη εκπαιδευτική πηγή.