Πηγές: Άρθρα

 Σελ. 42 από 50: << < > >>

Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μόνο θετικές επιδράσεις πάνω στους χρήστες τους. Παρόλα αυτά όμως, οι χρήστες εξακολουθούν να αυξάνονται και μαζί με αυτούς και οι ώρες χρήσεις. Τι θα γινόταν αν κάποιος μας δήλωνε ότι τα δίκτυα από τα οποία τόσο εξαρτώμαστε, μας κακομεταχειρίζονται;

Ενημέρωση: 05-12-2011 08:25 (Δημιουργία: 04-12-2011 19:05) | Περισσότερα...

Η τεχνολογία και το διαδίκτυο είναι πολύτιμοι σύμμαχοι του εκπαιδευτικού αλλά και του ίδιου του μαθητή, προσφέροντάς τους πολλά και ποικιλόμορφα εργαλεία για τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ακόμα όμως και σε αυτήν την διαδικτυακή εποχή που διανύουμε, είναι φορές που ένα απλό μολύβι αρκεί.

Ενημέρωση: 30-11-2011 09:44 (Δημιουργία: 29-11-2011 22:07) | Περισσότερα...

Τα κοινωνικά και συλλογικά δίκτυα θεωρούνται το μέλλον για πολλούς. Συχνά ακούμε για πρώτη φορά εργαλεία και κοινωνικά δίκτυα που προυπήρχαν και απλά δεν είχαμε προσέξει μέσα στην πληθώρα και το συνοστισμό των πιο γνωστών και αγαπητών εργαλείων.

Ενημέρωση: 29-11-2011 12:10 (Δημιουργία: 28-11-2011 22:33) | Περισσότερα...
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Πολλές λέξεις και ορολογίες που χρησιμοποιούνται ως βασική ορολογία έχουν περάσει και στις συνομιλίες και στις συζητήσεις μας.
Ενημέρωση: 28-11-2011 01:23 | Περισσότερα...

Το εκπαιδυτικό ερώτημα παλαιότερα ήταν αν πρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να ενταχθούν στη διδασκαλία. Στις μέρες μας το ερώτημα είναι αν τα κοινωικά δίκτυα που έχουν ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι εκπαιδευτικό εργαλείο ή ακόμα ένας λόγος διάσπασης της προσοχής των μαθητών.

Ενημέρωση: 22-11-2011 10:08 (Δημιουργία: 21-11-2011 22:29) | Περισσότερα...
Τα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση τους στην εκπαίδευση πλέον είναι γεγονός. Δίκτυα εκπαιδευτικά, δίκτυα μη εκπαιδευτικά, ιστολόγια, μικρο-ιστολόγια αλλά και πολλές άλλες εφαρμογές βρίσκουν τη θέση τους στην εκπαιδευτική διδασκαλία.
Ενημέρωση: 11-11-2011 11:04 | Περισσότερα...
Κατά καιρούς πολλά από τα κοινωνικά δίκτυα έχουν κατηγορηθεί πως ουσιαστικά προωθούν ένα σύντομο λόγο, χωρίς σύνταξη, χωρίς περιγραφές με πολλές συντμήσεις και με πολλά greek-english.
Ενημέρωση: 08-11-2011 10:56 | Περισσότερα...

Η ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό θέμα το οποίο αφορά μικρούς και μεγάλους. Όταν ένας γίγαντας όπως η Google αποφασίζει να δώσει συμβουλές για το θέμα αυτό, όλοι μπορούν να αντιληφθούν τη βαρύτητά του.

Ενημέρωση: 08-11-2011 08:34 (Δημιουργία: 07-11-2011 23:16) | Περισσότερα...
Το Εθνικό Ινστιτούτο Κατάχρησης Ουσιών (National Institute on Drug Abuse) των Η.Π.Α. ερευνά το θέμα της επίδρασης των κινητών τηλεφώνων, θεωρώντας μάλλον ότι και στον τομέα της επικοινωνίας η χρήση έχει γίνει κατάχρηση.
Ενημέρωση: 02-11-2011 21:40 | Περισσότερα...
Είναι γνωστό πως πολλά από τα παιχνίδια στο Facebook ακολουθούν μία οκοινή πλοκή και δομή. Ο παίχτης ουσιαστικά μέσα από αποφάσεις, σταρτηγική αλλά και τη βοήθεια γειτόνων και φίλων χτίζει την σύγχρονη πόλη του ή τη φάρμα του ή τη φάρμα του στην παλιά άγρια δύση.
Ενημέρωση: 02-11-2011 17:51 | Περισσότερα...

Οι Όροι Χρήσης του Facebook δηλώνουν ρητά ότι πρέπει οι χρήστες να είναι άνω των 13 ετών για να δημιουργήσουν λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο. Κατά πόσο όμως ισχύει αυτό;

Ενημέρωση: 02-11-2011 09:06 (Δημιουργία: 01-11-2011 20:12) | Περισσότερα...

Η τεχνολογία και γενικότερα και στην εκπαίδευση δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να θεοποιείται. Προσφέρει πολλά και σημαντικά αλλά κρύβει μερικές φορές και εξίσου σοβαρούς κινδύνους.

Ενημέρωση: 01-11-2011 09:26 (Δημιουργία: 31-10-2011 15:46) | Περισσότερα...
Η τυπική εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και το λεγόμενο "κλασικό" μάθημα στις αίθουσες για πολλούς εκπαιδευτικούς αλλά και μαθητές έχει αλλάξει.
Οι νέες τεχνολογίες, τα ποικίλα εκπαιδευτικά μέσα καθώς και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έχει μετατρέψει τη διδασκαλία σε μία νέα και πιο δυναμική διαδικασία.
Ενημέρωση: 28-10-2011 14:59 | Περισσότερα...
 Σελ. 42 από 50: << < > >>