Αλήθεια ή θάρρος για τα κονωνικά δίκτυα;
Το εκπαιδυτικό ερώτημα παλαιότερα ήταν αν πρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να ενταχθούν στη διδασκαλία. Στις μέρες μας το ερώτημα είναι αν τα κοινωικά δίκτυα που έχουν ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι εκπαιδευτικό εργαλείο ή ακόμα ένας λόγος διάσπασης της προσοχής των μαθητών.
Στο άρθρο της η Tracey E. Schelmetic αναλύει τους λόγους γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί από το να θεωρούν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως την πηγή των προβλημάτων τους άλλαξαν άποψη και θεωρούν πως είναι ακόμα ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που εμπλουτίζει τη μαθησιακή διαδικασία. Στο άρθρο που δημοσιεύτηκε και στη New York Times η εκπαιδευτικός Ms. Olson αναφέρει τι έχει παρατηρήσει η ίδια στη σχολική της αίθουσα, δανειζόμενη λοιπόν τα λόγια μαθήτριάς της σχολιάζει λέγοντας πως είανι πιο εύκολο και σίγουρα λιγότερο αγχωτικό και πιεστικό να πληκτρολογείς από το να σηκωθείς μπροστά σε όλους και να εκφράσεις την άποψή σου. Συνεχίζει καταλήγοντας πως αν δεν υπήρχε αυτή η διάδραση και η συνεχή ανατροφοδότηση που προσφέρει η παράλληλη χρήση των συλλογικών δικτύων κατά την ώρα του μαθήματος πολλές από τις απόψεις των μαθητών δεν θα τις είχαμε διαβάσει ποτέ. Δείτε παρακάτω ολό0κληρο το άρθρο.