Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Πηγές: Ειδήσεις
Το Πανεπιστήμιο του Bristol κέρδισε ένα ειδικό βραβείο για τις προσπάθειές του να προωθήσει τη γνώση μέσα από την εγκυκλοπαίδεια Wikipedia. Ήρθε δεύτερο στην κατηγορία Μορφωτικό Ίδρυμα της χρονιάς ως αναγνώριση του γεγονότος ότι ήταν ο πρώτος φορές που φιλοξένησε τον δικό του Πρέσβη Ευαισθητοποίησης του Wikimedia, μια θέση που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο το Wikimedia του Ηνωμένου Βασιλείου μπορεί να συνεργαστεί με τα πανεπιστήμια για την προώθηση της καινοτόμου εκπαίδευσης και την ενημέρωση του κοινού σχετικά με ερευνητικά θέματα.
Δεδομένου ότι οι πολίτες εξακολουθούν να διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο στην παροχή ειδήσεων από όλο τον κόσμο, το YouTube έχει δεσμευθεί να δημιουργήσει ακόμα καλύτερα εργαλεία για να τους βοηθήσει. Προκειμένου λοιπόν να προστατεύσει ακτιβιστές από τέτοια προβλήματα, η υπηρεσία εγκαινίασε τη λειτουργία "Blur All Faces" που επιτρέπει το θόλωμα των προσώπων σε βίντεο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η Wikipedia σχεδιάζει να ζητήσει από τους αναγνώστες της να παρέχουν προτάσεις για τη βελτίωση των άρθρων στην ιστοσελίδα της, βελτίωση που θα γίνεται από τους συντάκτες της. Μέσω ανάρτησης του διευθυντή παραγωγής Fabrice Florin στο blog του ιδρύματος, ενημέρωσε τους χρήστες για ένα καινούριο εργαλείο προσανατολισμένο προς αυτή την κατεύθυνση.
Συνήθως όταν οι μαθητές χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα θεωρούμε αυτονόητο πως υπάρχουν κίνδυνοι και πως καλό θα ήταν εκπαιδευτικοί ή γονείς να έχουν εποπτεία στους λογαριασμούς των μαθητών κυρίως στους ανήλικους.
Το έντονο εδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο σχολικό πρόγραμμα δημιούργησε και την ανάγκη ανάπτυξκης και δημιουργίας ειδικών λογισμικών για εκπαιδευτικούς στόχους και σκοπούς.
Μπορεί το Google+ να θεωρείται από πολλούς «καμμένο χαρτί» και ότι δεν πέτυχε τον σκοπό του αλλά οι άνθρωποι της Google έχουν διαφορετική άποψη αφού εξακολουθούν να του προσθέτουν νέα χαρακτηριστικά. Ενημέρωση: 28-06-2012 07:17 (Δημιουργία: 27-06-2012 22:47) | Περισσότερα...
Μπορεί τα λήμματα της διαδικτυακής εγκυκλοπαίδειας που ετοιμάζεται από την αμερικανική εταιρεία Raytheon να μοιάζουν με αυτά της Wikipedia, ωστόσο, το εντυπωσιακό είναι ότι καμία καταχώριση δεν έχει γίνει με ανθρώπινη παρέμβαση. Όλα τα λήμματα έχουν δημιουργηθεί από το λογισμικό που έχει αναπτύξει η εταιρεία, το οποίο για αυτό τον σκοπό αντλεί στοιχεία από περισσότερες από 40 δημοσιογραφικές ιστοσελίδες. Ενημέρωση: 27-06-2012 08:11 (Δημιουργία: 26-06-2012 21:34) | Περισσότερα...
Ένα από τα θέματα που απασχολούν πολύ τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς είναι ότι όλο και περισσότερα παιδιά κάτω των 13 ετών δημιουργούν λογαριασμούς στο Facebook παρά την απαγόρευση που υπάρχει, δίνοντας ψεύτικα στοιχεία. Ενημέρωση: 05-06-2012 08:16 (Δημιουργία: 04-06-2012 20:59) | Περισσότερα...
Ένα διαφορετικής κλίμακας wiki-έργο υλοποιείται εδώ και λίγο καιρό στην Ουαλία. Η γενέτειρα του Ερρίκου του Ε΄ της Αγγλίας, η μικρή πόλη Monmouth, αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο project της Wikipedia που καλύπτει μία ολόκληρη πόλη.
Μέχρι πριν από κάποια χρόνια οι ερευνητές αλλά και οι κυβερνώντες ανησυχούσαν για το λεγόμενο ψηφιακό χάσμα (digital divide), την απόσταση δηλαδή αυτών που έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία και στο διαδίκτυο από αυτούς που δεν έχουν. Η μείωση αυτού του χάσματος ήταν το κύριο μέλημά τους. Ενημέρωση: 31-05-2012 08:25 (Δημιουργία: 30-05-2012 22:38) | Περισσότερα...
Ποια παιδιά είναι αυτά τελικά που εκφοβίζουν τους συνομήλικους τους, ποια παιδιά συνήθως γίνονται αποδέκτες αυτού του διαδικτυακού εκφοβισμού και πώς θα μπορούσαν να αντιδράσουν οι γονείς. Ενημέρωση: 25-05-2012 10:28 (Δημιουργία: 25-05-2012 09:14) | Περισσότερα...
Η τεχνολογική επανάσταση που συμβαίνει στον κόσμο της εκπαίδευσης φαίνεται να αλλάζει τα σχολεία προς το καλύτερο. Αυτό όμως που δε θα αλλάξει ποτέ είναι η ανάγκη για εξαιρετική διδασκαλία. Αυτό συζήτησαν και κατανόησαν όσοι συμμετέχοντες παρευρέθηκαν στο δεύτερο ετήσιο φόρουμ για Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση.
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Αγωγής και Ευαισθητοποίησης (Κ.Π.Α.Ε.) της Αρχιεπισκοπής Αθηνών (www.kpae.gr) στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών του δραστηριοτήτων καλεί όλα τα ενδιαφερόμενα σχολεία να συμμετέχουν στην πρωτοβουλία: «Προστατεύω το περιβάλλον με σύμμαχο την τεχνολογία» Σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τους τρόπους προστασίας του, με την έλλογη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) και συγκεκριμένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media). Επιπλέον αποβλέπει στην ενεργοποίηση των μαθητών, ώστε να μάθουν να αξιοποιούν εργαλεία του Web 2.0, ως μέσα επικοινωνίας, συνεργασίας, προβληματισμού και δημιουργικότητας.
|