Πηγές: Εργαλεία

 Σελ. 1 από 16: > >>

Ο ψηφιακός γραμματισμός αποτελεί βασική δεξιότητα του μελλοντικού πολίτη προετοιμάζοντάς τον για μια σύγχρονη τεχνολογική πραγματικότητα που πλέον όλα σχετιζονται με την ουσιαστική και βιωματική χρήση της τεχνολογίας.

Ενημέρωση: 18-07-2017 15:59 | Περισσότερα...

Το σχολείο αποτελεί μία μικρή κοινωνία όπου βασικά μέλη της είναι οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς και η τοπική κοινωνία. Συχνά η άμεση επικοινωνία των γονέων για θέματα της τάξης ή για κάποια έκτατη ανακοίνωση μετατρέπεται σε κάτι πολύπλοκο.

Ενημέρωση: 27-06-2017 12:14 | Περισσότερα...

Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι απλά να δίνει γνώσεις στους μαθητές του αλλά πρέπει, ταυτόχρονα, να τους μαθαίνει και «κοινωνικούς» τρόπους. Να τους εκπαιδεύσει πώς θα είναι καλοί πολίτες και καλοί συνάνθρωποι, ιδιαίτερα στις εποχές που διανύουμε που τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας είναι πολλά. 

Ενημέρωση: 22-06-2017 06:47 | Περισσότερα...

Η δημιουργία μίας ταινίας ή ενός ντοκιμαντέρ είναι μία πολυσύνθετη διαδικασία με εμπλοκή τόσο αισθητικών κριτηρίων όσο και γνωστικών. Αποτελεί βασική ψηφιακή δεξιότητα για τους νέους της εποχής μας η εξοικείωσή τους με βασικά εργαλεία δημιουργίας και επεξεργασίας κινούμενων εικόνων. 

Ενημέρωση: 20-06-2017 00:19 | Περισσότερα...

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες δραστηριότητες που τις έχουμε συνδέσει με τη χαλάρωση και τη διασκέδαση βρίσκουν τον δρόμο τους προς τις σχολικές τάξεις. Μετά λοιπόν από τις κατασκευές, τα παιχνίδια, τα βιντεο-παιχνίδια έρχεται και η σειρά της μουσικής, όχι πλέον αποσπασματικά αλλά με ένα τακτικό τρόπο, ώστε να βοηθήσει σε μια καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία. 

Ενημέρωση: 15-06-2017 06:40 | Περισσότερα...

Η δημιουργία, επεξεργασία και παρουσίαση ενός βίντεο έχει κερδίσει το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών αφού αποτελεί μία δημιουργική και αρκετα συμμετοιχική διαδικασία της ολομέλειας της τάξης. Η ύπαρξη πολλών εργαλείων και η συνεχή ανάπτυξη νέων αλλες φορές βοηθάει άλλες φορές όμως μπερδεύει.

Ενημέρωση: 13-06-2017 07:21 | Περισσότερα...

Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών επηρέασε άμεσα των τρόπο μάθησης αλλά και διδασκαλίας δημιουργώντας νέες μορφές υβριδικής μάθησης που συνδυάζουν τη δια ζώσης αλλά και την εξ' αποστάσεως επιμόρφωση.

 

Ενημέρωση: 30-05-2017 05:52 | Περισσότερα...

Η τεχνολογία, ως εργαλείο, έχει προσφέρει πάρα πολλά στην εκπαίδευση. Έχει δώσει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να κάνουν πράγματα με τους μαθητές τους που παλιότερα δεν θα μπορούσαν να κάνουν. Πέραν όμως των ευκολιών που προσφέρει και των νέων τρόπων διδασκαλίας, τα τεχνολογικά εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν και στη διδαχή αξιών. 

Ενημέρωση: 27-04-2017 06:39 | Περισσότερα...

Η δημιουργία ιστοριών με τη χρήση των νέων εργαλείων είναι μία διαδικάσία που καλλιεργεί τη δημιουργική και κριτική σκέψη και διαδοχικά παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να είναι παραγωγοί αλλά και καταναλωτές του πολυμεσικού προϊόντος του.

Ενημέρωση: 18-04-2017 11:58 | Περισσότερα...

Η Γεωγραφία για πολλούς ήταν ένα ιδιαίτερα βαρετό μάθημα. Για άλλους ήταν πολύ δύσκολο και το αναφέρουν ακόμα και όταν έχουν μεγαλώσει και δεν θυμούνται βασικά πράγματα. Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας αν ανήκουν σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες;

Ενημέρωση: 23-03-2017 06:52 | Περισσότερα...

Στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης τονίζεται η σπουδαιότητα της καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυναίσθησης στους μαθητές. Τεχνικές διαχείρησης του άγχους, του θυμού και της απογοήτευσης είναι δημοφιλείς δραστηριότητες που εξασκούνται οι μαθητές με στόχο την επίτευξη της αυτοδιαχείρισης και επίγνωσης του συναισθηματικού τους κόσμου. 

Ενημέρωση: 13-03-2017 11:02 | Περισσότερα...

Η ενθάρρυνση της δημιουργικότητας αλλά και της ενεργούς συμμετοχής στη διαδικασία της διδασκαλίας των μαθητών είναι ζητούμενο των εκπαιδευτικών και σε μεγάλο βαθμό μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των νέων εφαρμογών τους.

Ενημέρωση: 14-02-2017 13:25 | Περισσότερα...

Η εικόνα διαχρονικά είχε την ιδιότητα να μεταφέρει ισχυρά νοήματα κατορθώνοντας να αποτυπωθεί αμεσότερα εμπλέκοντας ενεργά τον θεατή στην επεξεργασία της πληροφορίας που παρεχει.

Ενημέρωση: 07-02-2017 21:35 | Περισσότερα...
 Σελ. 1 από 16: > >>