Πηγές: Ειδήσεις

 Σελ. 9 από 18: << < > >>

Εσείς τι θα κάνατε αν έπρεπε να διδάξετε την Οδύσσεια σε παιδιά που έχουν συνηθίσει τον κόσμο του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και δεν ενδιαφέρονται ούτε στο ελάχιστο για αρχαίες ιστορίες; Ένας δάσκαλος στην Αμερική βρήκε τη λύση και συνδύασε και τα δύο!

Ενημέρωση: 22-10-2014 07:48 (Δημιουργία: 21-10-2014 12:06) | Περισσότερα...

Για πρώτη φορά τέθηκε σε εφαρμογή στα σχολεία η εφαρμογή Cyberkid σε διαδραστική (interactive) τηλεδιάσκεψη με 600 σχολεία, τα περισσότερα στην Αττική.

Ενημέρωση: 26-09-2014 14:47 | Περισσότερα...

Οι έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί τις τελευταίες ημέρες από το μαζικό ψυχολογικό πείραμα που φέρεται να πραγματοποιήθηκε μέσω facebook φέρνουν για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το θέμα των ορίων στην αμφίδρομη σχέση των χρηστών και των social media.

Ενημέρωση: 04-07-2014 10:59 | Περισσότερα...

Μια νέα εφαρμογή που ετοιμάζει να λανσάσει το facebook βάζει πολλούς από τους χρήστες σε σκέψεις. Ήδη με την δυνατότητα που δίνει για check in πολλοί έχουν ενστάσεις ότι αυτός ο διαρκής "έλεγχος" του πού βρισκόμαστε δεν είναι πάντα φυσιολογικός.

Ενημέρωση: 23-04-2014 07:24 (Δημιουργία: 22-04-2014 21:29) | Περισσότερα...

Όλοι γνωρίζουμε ότι η Wikipedia είναι τεράστια. Μόνο η αγγλική έκδοση αποτελείται από περισσότερα από 4.000.000 άρθρα. Μπορείτε όμως να φανταστείτε πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Wikipedia;

Ενημέρωση: 04-04-2014 09:49 | Περισσότερα...

Ένας λάτρης της ελεύθερης, συνεργατικής και online εγκυκλοπαίδειας, ο 24χρονος Kevin Gorman, προσελήφθη από το πανεπιστήμιο Berkeley της Καλιφόρνια στις ΗΠΑ, προκειμένου να εκπαιδεύσει - καταρτίσει μαθητές και καθηγητές του ιδρύματος στις εργασίες έρευνας και συγγραφής στη Wikipedia

Ενημέρωση: 21-03-2014 09:07 | Περισσότερα...

Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Cyril Labbé ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Joseph Fourier στη Grenoble της Γαλλίας, καταλογογράφησε έναν μεγάλο αριθμό «πλαστών» μελετών που δημιουργήθηκαν από το πρόγραμμα SCIgen και δημοσιεύτηκαν σε περισσότερα από 30 πρακτικά συνεδρίων μεταξύ 2008 και 2013.

Ενημέρωση: 27-02-2014 18:19 | Περισσότερα...

Στην ψηφιακή εποχή, οι φήμες - τόσο αληθινές όσο και ψεύτικες - εξαπλώνονται με απίστευτη ταχύτητα, έχοντας πολλές φορές απρόβλεπτες συνέπειες. Μια διεθνής ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο του Sheffield, έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα σύστημα που θα ελέγχει αυτόματα τις online φήμες που διαδίδονται ταχύτατα σε όλον τον κόσμο.

Ενημέρωση: 21-02-2014 10:57 | Περισσότερα...

Νέο project ανακοινώθηκε από τη Wikipedia με τίτλο WikiVIP (Wikipedia Voice Intro Project). Σκοπός του η προσθήκη και αρχειοθέτηση φωνών από σημαντικές προσωπικότητες των επιστημών, των τεχνών και της showbiz, με στόχο τη διατήρησή τους για τις ερχόμενες γενιές.

Ενημέρωση: 31-01-2014 22:02 | Περισσότερα...

Για δέκατη χρονιά απονεμήθηκαν τα βραβεία Edublog. Περισσότερες από 1000 υποψηφιότητες κατατέθηκαν για τις 20 κατηγορίες των βραβείων και περίπου 8.000 ψήφοι καθόρισαν τους νικητές για το 2013.

Ενημέρωση: 10-01-2014 10:15 | Περισσότερα...

Τα bots τα έχουμε στο μυαλό μας ως κάτι που είναι πιθανό να συναντήσουμε κάποια στιγμή σε κάποιο από τα social media. Όμως δεν είναι τόσο σπάνια η εμφάνισή τους και δεν περιορίζονται στα social media. Σύμφωνα μάλιστα με μια πρόσφατη έρευνα, το 60% περίπου της κίνησης του διαδικτύου γίνεται από τα bots.

Ενημέρωση: 16-12-2013 06:54 (Δημιουργία: 15-12-2013 10:34) | Περισσότερα...

Ο τρόπος που σκεφτόμαστε και χρησιμοποιούμε τα social media αλλάζει συνεχώς με τη δημιουργία νέων τάσεων, την αλλαγή στη δημοτικότητα των διαφόρων πλατφορμών και την αγορά.

Ενημέρωση: 29-11-2013 09:39 | Περισσότερα...

Τα διαδικτυακά μαθήματα μπορούν να προσφέρουν πολύ χρήσιμα στοιχεία για το πώς μαθαίνουν τα παιδιά, αν μπορέσει να αναλύσει κάποιος τα "κλικς" που πραγματοποιούν. Αν γίνει αυτό πραγματικότητα, τα μαθήματα μπορούν να γίνουν ακόμα πιο προσωποποιημένα και ακριβώς όπως τα επιθυμεί ο καθένας μας για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του.

Ενημέρωση: 04-11-2013 08:53 | Περισσότερα...
 Σελ. 9 από 18: << < > >>